قابلیت زوم کردن به تصاویر و ویدیو های اینستاگرام اضافه شد

  • ۳۳۱۲

شاید بارها پیش آمده باشد که دلتان بخواهد تصاویر را در اینستاگرام زوم کنید خوب بلاخره اینستاگرام این امکان را برای کاربران قرار داده است . این امکان ابتدا برای IOS و در بعد برای  ANDROID در نسخه ی جدید اینستا منتشر شد

یکی از عادت‌هایی که همواره در زمان استفاده از گوشی‌های هوشمند و مخصوصا نگاه کردن به تصاویر انجام می‌دهیم، استفاده از دو انگشت برای زوم کردن در تصویر است، این عادت به گونه‌ای همه گیر شده که شماری از افراد بصورت ناخواسته در زمان استفاده از اینستاگرام نیز برای بزرگنمایی تصاویر از این ویژگی استفاده می‌کردند که البته از این پس نتیجه‌ی آن را مشاهده خواهند کرد. اینستاگرام برای اضافه کردن این ویژگی قریب به ۵ سال انتظار کشیده و بالاخره این قابلیت را پس از فیسبوک، توییتر و سایر شبکه‌های اجتماعی اضافه کرده است.

اینستاگرام به کاربران iOS و اندروید اجازه‌ی زوم کردن روی عکس‌‌ها و ویدیوها را می‌دهد. اینستاگرام در اکانت توییترش اعلام کرد که نسخه‌ی به روزرسان این اپلیکیشن برای iOS و اندروید به کاربران اجازه می‌دهد که با دو انگشت خود روی عکس‌ها و ویدیوها، آن‌ها را زوم کنند. این قابلیت جدید در سرتاسر اینستاگرام قابل استفاده خواهد بود. قابلیت Pinch to Zoom روی هر عکس یا ویدیویی که در فید استاندارد خودتان یا  پروفایل‌های دیگران و هم‌چنین در سربرگ اکسپلور می‌بینید کار می‌کند.

#هشتگ اخبار اینستاگرام

سال‌هاست که قابلیت زوم کردن روی عکس‌ها و ویدیوها برای بزرگنمایی از سوی کاربران درخواست می‌شده است. اینستاگرام ویدیویی را برای معرفی این قابلیت منتشر کرد که در آن چگونگی کار کردن با آن مبهم به‌ نظر می‌رسد، اما سایت عکاسی پتاپیکسل ظاهرا توانسته کارایی این ویژگی جدید را به نمایش بگذارد:

ویدیو آموزشی

این‌طور به نظر می‌رسد که زمانی که روی عکس‌ها و ویدیوها زوم می‌کنید، افکت لایت‌باکس رخ می‌دهد و قسمت زوم شده از کادر اصلی عکس بیرون می‌آید. این یک روش خیلی راحت برای دیدن جزییات است، اما اگر زیاد زوم کردید و احساس کردید که همه چیز کمی زمخت به‌نظر می‌رسند تعجب نکنید، اینستاگرام ظرفیت آپلود عکس‌های ۱۰۸۰ پیکسلی  را هنوز دارد. البته سازندگان این برنامه، در طول چند ماه گذشته ویژگی‌های زیادی را به این برنامه اضافه کرده بودند.

***

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.