دانلود برنامه Zoom For Instagram اینستاگرام

  • ۲۱۰۴

Zoom For Instagram برنامه کاربردی برای زوم بر روی عکس های اینستاگرام می باشد که برای سیستم عامل اندروید به صورت پریمیوم عرضه شده است. یکی از مشکلات و نقص های شبکه اجتماعی اینستاگرام قابلیت زوم بر روی تصاویر است؛ این شبکه اجتماعی با وجود داشتن ویژگی های فراوان و حرفه ای از این نقص بزرگ رنج برده و بسیاری از کاربران این مشکل را حس می کنند.

هر چند این مشکل با نسخه های جدید حل شده است ولی کسانی که نمی توانند نسخه ی جدید اینساگرام را داشته باشند می توانند از این برنامه استفاده کنند

در نسخه های اینستاگرام پلاس که در دیگر پست ها به آن ها پرداخته ایم این مشکل وجود ندارد و کاربران می توانند با لمس طولانی بر روی تصاویر بر روی آن ها زوم کنند. اما کاربران نسخه اصلی می توانند با کمک ابزار های مختلف بر روی تصاویر زوم کنند. یک روش پیش فرض برای زوم بر روی تصاویر دانلود آن ها و سپس زوم بر روی آن ها بوده که این روش علاوه بر اتلاف وقت باعث مصرف بسیار اینترنت و فضای ذخیره فایل می شود.

برنامه Zoom For Instagram این مشکل را برطرف کرده و به شما کمک می کند بدون نیاز به دانلود تصاویر و یا استفاده از نسخه اینستاگرام پلاس بر روی آن ها زوم کنید. پس از دانلود و نصب برنامه گزینه ای کنار گزینه های لایک و کامنت زیر هر عکس قرار داده می شود که با لمس آن می توانید به راحتی بر روی تصاویر زوم کنید. علاوه بر این می توانید بدون نیاز به برنامه های جانبی تصاویر را به صورت نامحدود ذخیره نماید.

ویژگی های برنامه Zoom For Instagram اندروید:

  • چرخش تصاویر به چپ و راست
  • قابلیت زوم بر روی تصاویر
  • به اشتراک گذاری تصاویر
  • ذخیره سازی تصاویر

توجه داشته باشید: برای نصب این برنامه نیازمند نصب Xposed framework می باشید.

تنها نکته ناامیدکننده در مورد نسخه رایگان اپلیکیشن Zoom For Instagram این است که روی عکس واترمارک قرار می‌ دهد و برای غیرفعال کردن واترمارک باید نسخه اصلی اپلیکیشن را خریداری کنید که برای شما نسخه پریمیوم بدون هیچ محدودیتی را محیا کرده ایم که هم اکنون می توانید جدیدترین نسخه آن را از وب سایت “اینستاگرام ها” دریافت نمائید.

محیط برنامه

دانلود برنامه Zoom For Instagram اینستاگرام

دریافت برنامه با لینک مستقیم
حجم: 938 کیلوبایت
توضیحات: دانلود برنامه Zoom For Instagram اینستاگرام اندروید
***

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.