اینستاگرام حالا 800 میلیون کاربر دارد

  • ۱۸۱۲

اینستاگرام به تازگی اعلام کرد که تعداد کاربران این سرویس به 800 میلیون نفر رسیده و در چند ماه اخیر نیز سرعت اضافه شدن کاربران بیشتر شده است.

هر چه می‌خواهید راجع به کپی‌کاری‌های اینستاگرام از سرویس اسنپ‌چت بگویید اما ظاهراً این استراتژی فیس‌بوک (مالک اینستاگرام) جوابگو بوده چرا که تعداد کاربران این سرویس حالا به 800 میلیون نفر رسیده است.گفتنی است صد میلیون کاربر آخر در 4 ماه گذشته ثبت نام کرده‌اند که بسیار جالب توجه است چرا که در بازه زمانی قبل حدود 9 ماه طول کشید تا تعداد کاربران این سرویس از 400 به 500 میلیون و از 500 به 600 شش ماه نفر برسد. به این ترتیب به نظر می‌رسد کپی‌برداری از روی اسنپ‌چت جوابگو بوده و کاربران به قابلیت‌هایی مثل استوری یا پیام‌های ناپدیدشونده روی خوش نشان داده‌اند.

#هشتگ اخبار اینستاگرام

این سرویس در چند سال اخیر از محلی برای دیدن و لایک کردن تصاویر به یک شبکه اجتماعی کامل تبدیل شده که از ویدئوها پشتیبانی می‌کند، امکان ارسال پیام شخصی دارد، پست‌های موقت استوری را در خود جای داده و حتی ویدئوهای زنده را نیز اضافه کرده است. به نظر می‌رسد اینستاگرام کماکان مشغول اضافه کردن قابلیت‌های جدید به سرویس خود است چرا که همین چند روز پیش هم امکان بوک‌مارک کردن تصاویر برای مشاهده در آینده را اضافه کرد.

اینستاگرام حالا 800 میلیون کاربر دارد

اینستاگرام متعلق به فیس بوک است و این موفقیت می تواند تاحدی نگرانی های مارک زاکربرگ مدیرعامل این شکبه اجتماعی در مورد کاهش استفاده جوانان از فیس بوک را کاهش دهد.

بر اساس آمار خود اینستاگرام تعداد کاربران فعال روزانه این شبکه اجتماعی مبتنی بر عکس به 500 میلیون نفر می رسد. این شبکه اجتماعی در جذب آگهی دهندگان هم موفق بوده و توانسته در یک بازه زمانی 5 ماه تعداد این آگهی دهندگان را به 2 میلیون نفر برساند.

در حال حاضر فیس بوک با حدود 2 میلیارد نفر کاربر ماهانه پرطرفدارترین شبکه اجتماعی است. اینستاگرام می گوید انتشار ویدئو از طریق آن رشد سریعی داشته که نسبت به سال قبل 80 درصد افزایش نشان می دهد. همچنین میزان به اشتراک گذاری روزانه ویدئو در اینستاگرام نسبت به سال قبل 4 برابر شده است.

دانلود بروز ترین نسخه ی اینستاگرام

***

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.