قابلیت تایم لاین شما را در جریان پست های تکراری میگذارد

  • ۱۲۴۵

در آپدیت آینده اپلیکیشن محبوب، قابلیتی اضافه می شود که به کمک آن، پست های جدید تایم لاین اینستاگرام محسوس تر از قبل در دسترس خواهند بود.
ممکن است بارها با این مشکل مواجه شده باشید که هنگام مرور اپلیکیشن اینستاگرام، با پست های تکراری و از پیش دیده شده مواجه شوید. اما به کمک ویژگی جدیدی که در آینده نزدیک به تایم لاین اینستاگرام اضافه می شود، زمانی که در حال مرور این اپلیکیشن بوده و به پست های تکراری برسید، پیامی با عنوان You’re all caught up روی نمایشگر نشان داده می شود و به این ترتیب متوجه می شوید که پست های جدید به پایان رسیده و به موارد تکراری رسیده اید.

#هشتگ اخبار اینستاگرام

نوتیفیکیشن جدید اولین بار توسط کارشناسان فنی وب سایت Tech Crunch در هنگام مرور تایم لاین اینستاگرام رویت شد و بد نیست بدانید که امکان Dismiss کردن این پیام و تماشای پست های پیشین نیز وجود دارد.
از آنجا که اینستاگرام در سال 2016 تغییرات جدیدی را در سیستم فید خود ایجاد کرد، به نظر می رسد که دیدن تمامی پست های جدید به کاری سخت تبدیل شده است. اضافه شدن این قابلیت جدید و در دسترس قرار گرفتن آن برای عموم کاربران، خبر خوبی است.
یکی از دلایل توسعه این ویژگی، جلوگیری از هدر رفتن زمان و رسیدگی به امور مهم تر است. در حالی که مسئولان این شبکه اجتماعی ترجیح می دهند تا کاربران در اپلیکیشن اینستاگرام باقی مانده و تایم لاین را به طور مستمر مرور کنند، اما وجود چنین قابلیتی به نظر ضروری می آید و احتمالا در آینده نزدیک، شاهد ارائه آپدیت جدید و اضافه شدن آن به نسخه عمومی اینستاگرام خواهیم بود.
چندی پیش نیز خبری مبنی بر اضافه شدن قابلیتی برای مدیریت میزان کار با اپلیکیشن اینستاگرام را منتشر کردیم (قابلیت سنجش اعتیاد به اینستاگرام راه پیدا می کند). با این تفاسیر، این طور بر می آید که مسئولان شبکه اجتماعی یاد شده تصمیم گرفته اند تا برای وقت کاربران خود اهمیت قائل شوند!

  • من اینستا ندارم


    محیطش خیلی بده😔
    پاسخ مدیر :
    خوب از اینستا استفاده ی خیلی مفید میشه کرد
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.