آموزش اپلیکیشن تخفیفان Takhfifan

  • ۸۹۴

برنامه تخفیفان (Takhfifan) شما را از خدمات و محصولاتی که دارای تخفیف هستند، مطلع می‌سازد. بنابراین شما می‌توانید توسط این برنامه خدمات و یا کالای مورد نظر خود را با بهترین تخفیف خریداری کنید.

در این مقاله قصد داریم به معرفی برنامه تخفیفان (Takhfifan) پرداخته و لینک دانلود آن را ارائه کنیم.

مقدمه‌ای در رابطه با اپلیکیشن تخفیفان (Takhfifan)

اپلیکیشن تخفیفان (Takhfifan) با ارائه تخفیف های متنوع این امکان را فراهم می‌آورد تا کاربران بتوانند بهترین محصولات و خدمات را با قیمت کمتری خریداری کنند. شما می‌توانید توسط اپلیکیشن مذکور از تخفیف های 30 تا 90 درصدی مراکز تفریحی شهر خود مطلع شوید و یا نسبت به خرید کالاهای با کیفیت نظیر پوشاک، لوازم خانگی و دیجیتال با قیمت مناسب اقدام نمایید.

اپلیکیشن Takhfifan (تخفیفان) به صورت رایگان برای دو سیستم عامل اندروید و آی او اس عرضه شده است. در ادامه این مقاله قصد داریم به معرفی دقیق‌تر اپلیکیشن تخفیفان (Takhfifan) بپردازیم. 

معرفی برنامه تخفیفان (Takhfifan)

برنامه تخفیفان (Takhfifan) بهترین خدمات و محصولات را با بیشترین تخفیف به کاربران خود ارائه می‌دهد. در حال حاضر خدمات ارائه شده توسط این برنامه در بسیاری از شهرهای ایران از جمله تهران، کرج، مشهد، اصفهان و غیره قابل استفاده هستند. از این رو پس از نصب و اجرای برنامه مذکور از شما خواسته می‌شود تا شهر خود را جهت نمایش تخفیف های آن شهر انتخاب نمایید. پس از انتخاب شهر و ورود به محیط اصلی برنامه می‌توانید به آخرین و محبوب ترین تخفیف ها در دو دسته بندی جداگانه دسترسی داشته باشید.

Takhfifan

یکی از قابلیت های کاربردی برنامه تخفیفان (Takhfifan) مربوط به نمایش تخفیف های نزدیک کاربر می‌شود. به منظور استفاده از این قابلیت نیاز است تا ابتدا موقعیت یاب دستگاه خود را روشن کنید. سپس با انتخاب گزینه تخفیفان های نزدیک من، می‌توانید خدمات و محصولات تخفیف خورده‌ای را که در فاصله یک تا ده کیلومتری موقعیت مکانی شما قرار دارند، مشاهده کنید.

برنامه Takhfifan (تخفیفان) از قابلیت کاربردی جستجو هم بهره می‌برد. بنابراین اگر به دنبال خدمات و یا محصول خاصی هستید، می‌توانید با لمس آیکون به شکل ذره بین در صفحه اصلی برنامه به جستجو  محصولات و خدمات مورد نظر خود بپردازید.

Takhfifan

توجه داشته باشید که به منظور استفاده از خدمات و قابلیت های ارائه شده توسط برنامه تخفیفان (Takhfifan) نیازمند ایجاد حساب کاربری خواهید بود. بدین منظور ابتدا آیکون به شکل سه خط در گوشه بالا و سمت راست صفحه را لمس کرده و از منوی نمایان شده گزینه عضویت را انتخاب نمایید.

Takhfifan

هر کدام از محصولات و خدمات ارائه شده در برنامه تخفیفان (Takhfifan) در دسته بندی های مختلفی از جمله رستوران و کافی شاپ، تفریحی و ورزشی، سلامتی و پزشکی و غیره قابل دسترسی هستند. به منظور انتخاب دسته بندی مورد نظر خود به منوی برنامه مراجعه کنید. پس از انتخاب دسته بندی می‌توانید نحوه نمایش محصولات و خدمات را بر اساس فاصله، محبوبیت و یا تاریخ انقضا تغییر دهید.

Takhfifan

با انتخاب هر یک از محصولات و یا خدمات به تصاویر آن دسترسی خواهید داشت. توجه داشته باشید که محصولات و خدمات ارائه شده توسط برنامه تخفیفان (Takhfifan) در یک مدت زمان مشخصی قابل خریداری هستند و شما می‌توانید زمان باقیمانده برای خرید، درصد تخفیف و تعداد تخفیفان های فروخته شده را مشاهده کنید. همچنین ویژگی ها و شرایط استفاده از تخفیفان مورد نظر هم قابل مشاهده خواهد بود. برنامه مذکور امکان به اشتراک گذاری، افزودن تخفیفان به لیست نشان شده ها و ثبت نظر را هم در اختیار کاربران خود قرار داده است.

Takhfifan

پس از انتخاب محصول و یا خدمات مورد نظر خود می‌توانید با لمس گزینه خرید، آن را به سبد خرید بیفزایید و هزینه سفارش را  به صورت اینترنتی، کارت به کارت و یا از طریق اعتبار خود پرداخت نمایید.

جمع‌بندی : همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به معرفی برنامه تخفیفان (Takhfifan) پرداختیم. با استفاده از آیکون های دانلود ضمیمه شده در انتهای این مطلب قادر به دانلود برنامه مذکور خواهید بود.

نقاط قوت:

دسته بندی محصولات و خدمات

قابلیت جستجو

امکان ثبت نظر و مشاهده نظرات سایر کاربران

امکان به اشتراک گذاری و افزودن محصول به لیست نشان شده ها

نقاط ضعف:

این اپلیکیشن تقریبا نقطه ضعفی ندارد

برای دانلود برنامه تخفیفان به این صفحه بروید.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.