آموزش برنامه نت گارد NetGuard

  • ۱۱۵۰

با توجه به هزینه های فراوانی که برای خرید بسته های اینترنت سیم کارت و یا وای فای پرداخت میشود مطمئنا علاقه ای به هدر رفتن مقدار زیادی از حجم آن را نخواهیم داشت و همیشه تا جای ممکن به صورت بهینه از حجم بسته ی خود استفاده میکنیم . امروز با معرفی و آموزش جلوگیری از اتصال بازی و برنامه ها به اینترنت سیم کارت و وای فای با استفاده از برنامه ی Netguard در خدمت شما دوستان هستیم تا بتوانیم مدیریت بهتری روی حجم مصرفی خود داشته باشید.

قطع اتصال بازی و برنامه ها به اینترنت سیم کارت و وای فای با استفاده از NetGuard Pro

در صورتی که میخواهید اتصال بازی و برنامه های خود به اینترنت سیم کارت و یا وای فای را قطع کنید کافیست برنامه ی NetGuard را نصب کنید و مراحل زیر را انجام دهید :

ابتدا برنامه ی NetGuard را از این صفحه دانلود کرده و پس از اجرا گزینه ی I Agree را انتخاب کنید.

Netguard

سپس برنامه یا بازی مورد نظر خود را انتخاب کنید :

با استفاده از دو آیکن روبروی برنامه ی مورد نظر میتوانید اتصال وای فای و یا داده ی همراه را قطع کنید

البته پس از غیرفعال کردن وای فای و یا اینترنت سیم کارت لازم است برنامه ی Netguard را با استفاده گزینه ی فعال سازی در بالای تصویر فعال کنید.

نکته : تا زمانی که برنامه ی Netguard فعال باشد و آیکن کلید در نوار بالای گوشی مشاهده شود تمامی تنظیمات اعمال شده انجام میشود و در صورت خاموش کردن برنامه ی Netguard برنامه های محدود شده همانند قبل به اینترنت متصل خواهند شد.

Netguard

همچنین برای قطع دستری تمامی برنامه ها و بازی ها به اینترنت میتوانید 3 نقطه ی بالای صفحه را زده و تیک گزینه ی Lockdown Traffic را بزنید

تا زمانیکه این گزینه فعال باشد دسترسی تمامی برنامه ها و بازی ها به اینترنت قطع خواهد شد

Netguard

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.