دانلود نسخه جدید واتساپ بیزینس WhatsApp Business 2.19.59 برای اندروید

  • ۱۲۲۲

اپلیکیشن واتساپ تجاری بیزینس (WhatsApp Business) قرار است با قابلیت‌های جدید و کاربردی، بزودی در فروشگاه اینترنتی پلی استور گوگل قابل دسترس کاربران قرار بگیرد.

whatsapp business

این اپلیکیشن ویژگی های متعدد و متفاوتی دارد که می توان به انتقال گفت‌وگو، ایجاد پروفایل تجاری، پاسخ خودکار و تحلیل داده ها اشاره کرد.

هنگامی که صاحبان مشاغل و تجارتگران می خواهند در این پیام رسان برای خود و شرکت خود یک پروفایل تجاری بسازند، صفحه ای ظاهر می شود که در آن باید توصیف شغل و شرکت، وب سایت و نشانی شرکت خود را در آن ثبت کنند تا کاربران بتوانند اطلاعات اصلی و محوری شرکت مورد نظر خود را در این صفحه مشاهده کنند.

برای مشاهده ی مقاله و اموزش های این برنامه به این صفحه بروید.

ویژگی دیگر واتس اپ تجاری، قابلیت تحلیل و آماردهی است که بدین ترتیب صاحبان شرکت ها و مشاغل قادر خواهند بود تعداد تمامی پیام های دریافتی، ارسالی و خوانده شده را تحلیل کرده و به آنها ارائه دهد. در آخر باید گفت که شکل و شمایل و ظاهر این اپلیکیشن جدید شباهت بسیاری با پیام رسان معمول واتس اپ دارد به گونه ای که کاربران احساس نصب اپلیکیشین متفاوتی را نخواهند داشت.

همچنین میتوانید از نسخه های جی بی واتساپ و او جی واتس اپ هم استفاده کنید.

whatsapp business

قابلیت های برنامه WhatsApp Business واتس اپ بیزینس:

امکان استفاده همزمان چند نفر از یک اکانت

انتقال چت ها به دستگاه جدید

و بسیاری از قابلیت های دیگر که میتوانید در اختیار داشته باشید

whatsapp business


تغییرات نسخه جدید WhatsApp Business:

فیلتر لیست چت به سرعت چت بر اساس برچسب ها پیدا کنید یا اینکه آنها خوانده یا خوانده نشده باشند.

ویژگی های جدید در وب WhatsApp. شما هم اکنون می توانید شاخص های برچسب را مشاهده کرده و با استفاده از برچسب آیکون فیلتر کردن چت در هنگام استفاده از WhatsApp Web، برچسب ها را فیلتر کنید. فیلتر کردن پیام های خوانده نشده، گروه ها و لیست پخش در WhatsApp Web پشتیبانی نمی شود.

لینک های کوتاه (wa.me/your_number) را به اشتراک بگذارید. ایجاد و به اشتراک گذاشتن لینک های کوتاه که باعث می شود مشتریان برای شروع یک چت با شما آسان باشند.

بهینه سازیهای مختلف

whatsapp business

لینک به درخواست کارگروه مصادیق مجرمانه حذف گردید

 

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.