دانلود برنامه پوشه امن سامسونگ Secure Folder 1.1.07.6‏ برای اندروید

  • ۱۲۶۳

پوشه امن Secure Folder امنیت پلت فرم امنیتی سامسونگ برای ایجاد یک فضای رمز نگاری شده خصوصی بر روی گوشی های سامسونگ می باشد. برنامه ها و داده ها به پوشه امن منتقل می شوند به صورت جداگانه در دستگاه ذخیره می شوند و یک لایه اضافی از امنیت و حریم خصوصی به دست می آورند. و از دسترس سایر کاربرانی که از تلفن همراه شما استفاده میکنند مخفی خواهد ماند.

securefolder

راحت تر و راحت تر

فایل های شخصی و برنامه های خود را با خیال راحت ذخیره کنید. با ضربه زدن «انتقال به پوشه امن» یا وارد کردن آنها از طریق «اضافه کردن فایلها» از داخل پوشه ایمن . برنامه های شخصی و داده های شما از هم جدا و رمزگذاری می شوند تا از حملات مخرب محافظت شود.

securefolder

امن تر

پوشه ایمن خود را با یک PIN، الگوی، رمز عبور یا قفل بیومتریک قفل کنید، به طوری که تنها شما می توانید به عکس های شخصی، برنامه ها و داده های خود دسترسی پیدا کنید.

securefolder

به طور موثر مدیریت داده ها

برنامه ها و داده های خود را به پوشه امن اضافه یا کپی کنید. شما می توانید از پوشه امن برای ذخیره مخاطبین، عکس ها و موارد دیگر خود در یک حساب جداگانه استفاده کنید. این به شما اجازه می دهد تا دو پروفایل در یک دستگاه داشته باشید تا بتوانید اطلاعات خود را به طور موثر مدیریت کنید.

securefolder

نکته: پوشه امن یک سرویس بر اساس حساب سامسونگ است که محیط مستقل و جداگانه را در دستگاه تلفن همراه شما فراهم می کند. برنامه ها و داده ها به پوشه امن (مانند عکس ها، فایل های صوتی، فایل های فیلم، و اسناد) منتقل یا اضافه می شوند، از طریق پوشه ایمن خارجی، از طریق USB یا Wi-Fi Direct قابل دسترسی نخواهند بود.

اگر دستگاه تلفن همراه شما ردیابی یا رام های سفارشی را شناسایی کند، پوشه امن به طور خودکار قفل می شود تا از دسترسی غیرمجاز جلوگیری شود، در غیر این صورت دیگر قادر به دسترسی یا استفاده از محتویات در پوشه ایمن نخواهید بود. بنابراین، قبل از انتقال آنها به پوشه امن، اطمینان حاصل کنید که هر برنامه یا داده های مهم دیگری مانند رایانه شخصی خود را پشتیبان بگیرید

securefolder

دریافت با لینک مستقیم
حجم: 8.6 مگابایت
توضیحات: برنامه پوشه امن سامسونگ برای اندروید

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.