دانلود استیکر های اینستاگرام دانلود با لینک مستقیم

شاید شما هم دیده باشید که بعضیا توی اینستاگرام شکلک های باحال و جالب می زارن که توی صفحه کلید اندروید نیست. در این مطلب به شما ترفند کامنت گذاشتن این شکلک ها توی اینستاگرام و بقیه جاها رو آموزش می دیم.

آموزش کامل برنامه ی اینستارادیو (سیر تا پیاز) + دانلود با لینک مستقیم

برای اولین‌بار با اپلیکیشنِ اینستارادیو/instaradio در توئیتر آشنا شدم. یکی از دوستان بقیه را به استفاده از این اپلیکیشن دعوت کرده بود.

دانلود ورژن جدید اینستاگرام اندروید – Instagram 8.5.0+ و OGInsta+ با لینک مستقیم

همچنین امکان خصوصی سازی حساب ( فقط افرادی که شما را دنبال می کنند بتوانند عکس و فیلم های شما را تماشا کنند)، جستجو بین عکس ها و فیلم ها، امکان هشتک گذاری، زیباسازی عکس با انواع فیلترهای جذاب و … نیز در این برنامه ارتباطات و مسنجر اندروید وجود دارد.

دانلود برنامه اینستاگرید اندروید Instagrid 3.01

Instagrid برنامه ای زیبا و پرطرفدار و اندرویدی است که با استفاده از این برنامه شما به راحتی میتوایند تصاویر خود را به چند قسمت مساوی تقسیم کنید و از آنها در شبکه اجتمایی استفاده کنید که در اینستاگرام معمولا از این نوع تصاویر استفاده می شود که یک عکس کامل را به صورت پازل در آورده اند به صورتی که وارد پیج می شوید عکس را به صورت بزرگتر از حد معمولی مشاده می کنید.

اینستاگرام امکان جدید و عالی ترجمه داخل برنامه را به اپلیکیشن خود اضافه کرد

اگر در پست‌های اینستاگرامی خود دقت کرده باشید گزینه‌ای به شکل See Translation اضافه شده است. اینستاگرام به تازگی قابلیت ترجمه‌ی داخل برنامه را به اپلیکیشن خود اضافه کرده است که می‌تواند خیلی مفید باشد. با وبلاگ ما همراه باشید.

رکورد بی نظیر تعداد کاربران اینستاگرام از مرز نیم میلیارد نفر گذشت

اخیراً شبکه اجتمایی اینستاگرام که تحت تملک فیس بوک قرار دارد اعلام کرده است که تعداد کاربران خود از مرز ۵۰۰ میلیون نفر گذشته است. شبکه اجتمایی که در سال ۲۰۱۰ میلادی توسط کوین سیستروم و مایک کرایگر خلق شد و مدتی بعد توسط فیس بوک خریداری شد.

دانلود ورژن 4.2.6 برای اندروید 2 به بالا و گوشی های قدیمی

بعد از کاوش فراوان و نتیجه گری بعد از تست های فراوان و نظرات کاربران و مشکلات انها متوجه شدیم که نسخه 5.1.4 برای اندروید های 2.1 به بالا دچار مشکل شده است.و بعد از تحقیق هایی ک انجام دادیم متوجه شدیم که بهترین نسخه برای این اندروید ها و گوشی های مدل قدیمی این ورژن می باشد.