دانلود برنامه دوربین سیاه و سفید اندروید BlackCam Pro – B&W Camera

BlackCam Pro – B&W Camera عنوان اپلیکیشنی بی نظیر برای ثبت تصاویر هنری و زیبا به صورت سیاه و سفید، از استودیو XnView برای اندروید است که با قیمت 1.49 دلار در مارکت بزرگ گوگل منتشر شده است. به وسیله این دوربین هوشمند می توانید به مجموعه ای از فیلترها و افکت های زنده دسترسی داشته باشید و تصاویری با کیفیت فوق العاده را به ثبت برسانید.

آموزش تصویری ارسال تصاویر زمان دار در اینستاگرام

دیگر بر کسی پوشیده نیست که اینستاگرام در حال کپی کردن قابلیت‌های اسنپچت است. ظاهراً این قضیه این قدر ادامه پیدا می‌کند تا یک اپ دیگری را خریداری کرده و او را از گردانه‌ی رقابت خارج کند. آخرین قابلیتی که اینستاگرام از اسنپچت کپی کرده، تصاویر و ویدیوهای محو شونده می‌باشد.

چگونه به کامنت های اینستاگرام پاسخ بدهیم ؟

اینستاگرام برنامه ای پر مخاطب در دنیای مجازی می باشد که روزانه کاربران آن در حال افزایش می باشد. اینستاگرام برنامه ای برای به اشتراک گذاشتن عکس و فیلم در دنیای مجازی می باشد، یکی از امکانات این برنامه این است که میتوان در زیر پست های مخاطبین و دوستان خود کامنت درج کرده و به آن ها پاسخ دهید.

Boomerang

Boomerang from Instagram نام جدیدترین اپلیکیشن از سازنده معروف برنامه اینستاگرام است. با «بومرنگ» (Boomerang)، می‌توانید ویدیوهای شبیه به GIF بسازید. بومرنگ شباهت‌هایی به Vine و ویژگی Live Photos در آیفون 6s دارد.

آموزش تصویری مدیریت اینستاگرام در کامپیوتر و مک و لینوکس mac , pc

شبکه اجتماعی اینستاگرام به جرات یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی موجود است که علاقه مندان بسیاری را داراست. این شبکه اجتماعی در حال حاضر بروی اسمارت فون و کامپیوتر قابل دسترسی است. اما نکته مهم اینجاست که در استفاده از نسخه تحت وب شما تنها قادر خواهید بود تا تصاویر را مشاهده نمایید، کامنت بگذارید و پروفایلتان را چک کنید. یعنی باید بدانید که اینستاگرام در نسخه تحت وب خود امکان آپلود عکس را به کاربران خود ارائه نمی دهد!

دانلود برنامه Phonto ios - برنامه اضافه کردن نوشته‌های زیبا به تصاویر در آی او اس

اپلیکیشنی برای اضافه کردن نوشته‌های زیبا و متنوع به تصاویر از طریق گوشیها و تبلتهای اندرویدی است که توسط توسعه دهنده ای بنام youthhr منتشر شده و در دسترس کاربران قرار گرفته است. با نصب این اپلیکیشن قادر خواهید بود بسادگی و در چند گام ساده انواع متنهای دلخواه را به تصاویر و عکسهای مورد علاقه خود اضافه کرده و عکس نوشته های بدیعی را خلق کنید.

آموزش تصویری کار با چندین اکانت اینستاگرام در سیستم عامل آی او اس ios

بسیاری از کاربران در شبکه اجتماعی اینستاگرام دارای چندین اکانت کاربری هستند و یک اکانت شخصی را در کنار اکانت کاری، تبلیغاتی و… استفاده می کنند. پیش از این کاربران اندروید به کمک برنامه های جانبی بسیاری که در این زمینه تولید شده به سادگی قادر بودند چند اکانت اینستاگرام را به طور هم زمان استفاده نمایند.