چگونه اکانت اینستاگرام خود را پاک کنیم؟ آموزش تصویری نسخه ی قدیمی

  • ۳۴۰۰

با وجود این‌که سرویس اینستاگرام بسیار محبوب و جذاب است اما شاید به دلایل مختلف شخصی و یا حتی اعتیاد به آن تصمیم بگیرید اکانت اینستاگرام خود را پاک کنیم. در این مطلب در چند قدم ساده این کار را آموزش می‌دهیم.

سوال اینجاست : چگونه اکانت اینستاگرام خود را پاک کنیم؟

برای این کار باید مستقیماً از وب‌سایت اینستاگرام اقدام کنید و راهی برای پاک کردن اکانت توسط خود اپلیکیشن وجود ندارد؛ هرچند که می‌توانید با مرورگر گوشی به وب‌سایت اینستاگرام هم مراجعه کنید.

پیش از اقدام به حذف اکانت دو نکته را در نظر داشته باشید:

– با حذف اکانت تمامی تصاویر، ویدئوها، کامنت‌ها، لایک‌ها، دوستان، دنبال کنندگان و دیگر اطلاعات شما در این سرویس برای همیشه از بین خواهد رفت و اینستاگرام قادر به بازگرداندن آن‌ها نخواهد بود.

#هشتگ امنیت اینستاگرام

– پس از حذف اکانت دیگر نه شما و نه هیچ کس دیگری قادر به ساخت اکانتی با همان نام کاربری نخواهد بود. ضمنا دیگر نمی‌توانید با آدرس ایمیلی که برای ساخت این اکانت استفاده کرده‌اید اکانت دیگری بسازید.

حالا اگر هنوز هم قصد پاک کردن اکانتتان را دارید طبق قدم‌های زیر عمل کنید:

چگونه اکانت اینستاگرام خود را پاک کنیم؟ آموزش تصویری

قدم اول: به وب‌سایت اینستاگرام مراجعه کرده و بر روی Log in کلیک کنید. حالا می‌توانید با تایپ کردن نام کاربری و رمز عبورتان Log in کرده و یا با کلیک بر روی Forgot password? در صورت فراموشی رمزتان آن را بازیابی کنید.

قدم دوم: پس از ورود به اکانت به این صفحه مراجعه کنید که با صفحه‌ای مانند صفحه زیر روبرو می‌شوید. در این قسمت می‌توانید به اینستاگرام دلیل حذف اکانتتان را بگویید و این سرویس سعی می‌کند با ارائه راهکارهای احتمالی شما را از این کار منصرف کند! اگر تنها به پاک کردن اکانتتان فکر می‌کنید، چندان اهمیتی هم ندارد و می‌توانید همین دلیل مورد استفاده در تصویر پائین را برگزینید.

چگونه اکانت اینستاگرام خود را پاک کنیم؟ آموزش تصویری

قدم سوم: حالاپس از وارد کردن دوباره رمز عبور در کادر مورد نظر، بر روی دکمه قرمز رنگی که با عبارتPermanently deactivate my account در پایین صفحه کلیک کنید تا کار تمام شود.  توجه داشته باشید که دقیقا آن چیزی که اینستاگرام در بالای دکمه نوشته شده اتفاق خواهد افتاد و تمام لایک‌ها، کامنت‌ها و تصاویر شما و تصویر حذف خواهد شد.

پاسخ به سوالات رایج:

– بدون داشتن نام کاربری و رمز عبور راهی برای پاک کردن اکانت وجود ندارد. اگر به ایمیلی که با ان ثبت‌نام کرده‌اید دسترسی دارید برای بازیابی رمز عبور اقدام کنید و اگر به ایمیل هم دسترسی ندارید هیچ راهی برای پاک کردن اکانت شما وجود ندارد. هیچ کسی حتی خود اینستاگرام هم اکانت شما را بدون لاگین نمی‌تواند پاک کند. گزارش کردن سایر کاربران هم در نهایت اگر مورد قبول اینستاگرام واقع شود تنها به بسته شدن اکانت شما منجر می‌شود اما تصاویر و سایر موارد پروفایل شما باقی می‌ماند.

– با روش بالا اکانت شما پاک می‌شود و هیچ راهی برای بازگرداندن آن وجود ندارد حتی یک ثانیه پس از پاک کردن اکانت!

توجه کنید: لطفا اگر با مشکلی در اینستاگرام مواجه هستید و یا سوالی در زمینه استفاده از ان دارید به مطلب آموزش جامع اینستاگرام مراجعه کنید و ابتدا مطلب را خوانده و اگر سوال شما در میان سوالات رایج نبود در بخش نظرات همان مطلب مطرح کنید. برای تمرکز بیشتر در بخش نظرات تنها به سوالات در خصوص پاک کردن اکانت اینستاگرام پاسخ داده می‌شود.!!

اگر شما از نسخه ی جدید اینستا استفاده میکنید میتوانید از طریق این صفحه آموزش مربوط به نسخه ی قدیمی را ببینید

***

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.