بهترین کرم پودر دنیا

  • ۵۶۰

یک میکاپ عالی و خوب یعنی داشتنِ یک پوست صاف و یکدست که تا آخر روز همونجوری زیبا بمونه که این کیفیت از میکاپ فقط و فقط با داشتنِ یک کرم پودر مناسب با نوع پوست شما و با کیفیت امکان پذیر هست.

یک میکاپ عالی و خوب یعنی داشتنِ یک پوست صاف و یکدست که تا آخر روز همونجوری زیبا بمونه که این کیفیت از میکاپ فقط و فقط با داشتنِ یک کرم پودر مناسب با نوع پوست شما و با کیفیت امکان پذیر هست.

کرم پودر اولین لایه ای هست که در میکاپ اون رو انجام میدیم، پس میتونیم بگیم کرم پودر بِیس میکاپ ما هست و اگر این مرحله خوب پیش نره مطمئن باشین مراحل بعدی هم خوب و درست پیش نمیرن و محصولاتی که استفاده میدن اون کیفیتی که باید رو ندارن.

ما در مای سفورا به شما یاد میدیم که چجوری یک محصول رو مناسب با نوع پوستتون انتخاب و استفاده کنید و بهترین محصولاتِ آرایشی و پوستی رو به شما پیشنهاد میدیم. امروز هم میخوایم 5 تا از بهترین کرم پودرهای دنیارو به شما معرفی کنیم و ویژگی و مزایای هرکدوم رو به شما بگیم پس تا انتهای این مطلب همراه ما باشین.

کرم پودر مک

 کرم پودر مک

اولین معرفی کرم پودر مک هست که یکی از بهترین محصولاتی هست که انواع پوست میتونن اون رو استفاده کننو از مزایای بی نظیر اون رو بهره مند بشن ، ویژگی های اصلی این محصول:

  1. 24 ساعت ماندگاری
  2. آبرسان پوست
  3. دارای فرمولاسیونی برای کنترل چربی پوست
  4. ظاهر نهایی مات و مخملی
  5. تکسچر مایع و فیدی راحت روی پوست
  6. دارای کاور قابل ساخت (طبیعی، مدیوم و فول)

کاور قابل ساخت در مک به این معنی هست که به میزانی که اون رو استاده میکنید میتونید ازش پوشانندگی داشته باشین و بهترین راه اینه که ابتدا یک لایه از محصول رو استفاده و فید کنید ،اجازه بدین خشک بشه روی پوست و در نهایت اگر دیدین به کاور بیشتری نیاز دارین میتونین یک لایه ی دیگر اضافه کنید.

از مهم ترین ویژگی های کرم پودر مک اینه که به هیچ عنوان داخل منافذ و خطوط پوستی نفوذ نمیکنه و اون هارو بیشتر و بولد نشون نمیده که این یکی از بهترین ویژگی ها برای افرادی هست که در طول روز فرصتِ تمدید میکاپشون رو ندارن و یا افرادی که روی پوستشون دچار خطوط ظریف و ریز زیادی شده.

اگر پوست خیلی خشکی دارین به شما پیشنهاد میکنیم که قبل از کرم پودر از یک پرایمر آبرسان استفاده کنید و یا کرمتون رو با محصولی مثلِ اسنشیال اویل مک ترکیب کنید و رطوبت کرمتون رو بالا ببرید و ظاهر اون رو روی پوست از حالت مات به درخشان تبدیل کنید.

این محصولات و کرم پودر مک رو به صورت اورجینال وبا بهترین قیمت میتونید از سایت مای سفورا تهیه کنید.

کرم پودر نارس

 کرم پودر نارس

کرم پودر نارس برای افرادی مناسب هست که پوست نرمال، خشک و یا کدری دارن و محصولی میخوان که پوستشون رو در کنار کاور کردن باطراوت و شاداب کنه، ویژگی های این محصول:

  1. 16 ساعت موندگاری
  2. دارای ترکیبات رطوبت رسان
  3. مناسب پوست خشک و نرمال
  4. ضد تعریق و رطوبت
  5. ضد انتقال
  6. دارای ظاهر نهایی درخشان و طبیعی
  7. کاور مدیوم تا فول

این محصول دارای ترکیبی از عصاره های سیب، هندوانه و تمشک هست که همین ترکیب باعث میشه پوست رطوبت رسانی شه، ظاهری جوون به خودش بگیره و به مرور زمان بافت پوست رو بهبود میبخشه. کرم پودر نارس ضد انتقال هست، به این معنی که شما بعد از میکاپ اگر لباستون رو تغییر بدین و یا بخواین از ماسک استفاده کنید خیالتون راحته که اتفاقی برای میکاپ شما نمیوفته و کرم پودرتون پخش یا محو نمیشه و لباستون رو رنگی نمیکنه.

اگر پوست کدری دارین و میخواین با یه محصول اون رو خیلی سالم ، شاداب و با طراوت کنید این محصول برای شما تولید شده.

کرم پودر هدی بیوتی

 کرم پودر هدی بیوتی

کرم پودر هدی بیوتی ، برعکس کرم پودر نارس فقط و فقط برای افرادی با پوست چرب و مختلط مناسب هست و ظاهری به شدت مات داره، این محصول :

  1. موندگاری 24 ساعته
  2. ظاهر نهایی به شدت مات و مخملی
  3. ضد آب
  4. ضد رطوبت و تعریق
  5. گیاهی وفاقد مواد مضر
  6. تکسچری فلوئیدی
  7. کاور بسیار بالا
  8. مناسب پوست مختلط و چرب

کرم پودر هدی بیوتی یکی از فول کاورترین کرم پودرهای دنیاست که با یک یا دو پمپ از اون میتونید یک کاور عالی و پوشانندگی بالا داشته باشین، به همین دلیلپ یشنهاد میکنیم موقع استفاده و در مرحله ی اول اپلای، مقدار خیلی کمی از محصول رو روی پوستتون بزنید و فید کنید اجازه بدین خشک بشه و اگر نیاز بود باز اون رو تکرار کنید، در غیر این صورت و با اپلای مقدار خیلی زیادی ازمحصول باعث میشین فید کرم پودر روی پوست سخت بشه و در نهایت پوست و میکاپی کیکی و ماسیده دارین.

کرم پود هدی بیوتی برای افرادی با پوست چرب که محصولی با کاور بالا برای جوش، لک و جای جوش، بافت ناهموار مثل اسکار پوستی و... میخوان که پوستشون رو چرب و سنگین نکنه و کاملا مات و بدون تغییر و اکسید شدن روی پوستشون باقی بمونه.

این محصول رنگ بندی متنوعی داره و متاسفانه فیکِ اون در بازار بسیار زیاد هست ، متیونید اورجینال اون رو در سایت مای سفورا با بهترین قیمت پیدا کنید، مای سفورا نمایندگی بهترین و به روزترین برندهای دنیاست.

کرم پودر لورال

 کرم پودر لورال

کرم پودر لورال یکی از سبک ترین محصولات در دنیاست که همه نوع پوستی میتونن اون رو استفاده کنن، این کرم پودر :

  1. موجود در دو مدل 24 و 32 ساعته
  2. تکسچر فلوئیدی و فیدی به شدت راحت
  3. بسیار سبک روی پوست
  4. مناسب انواع پوست
  5. کاور مدیوم تا فول
  6. دارای ترکیباتی مفید برای پوست مثل SPF

این کرم پودر همونجوری که گفتیم برای انواع پوست مناسبه اما اون رو ببیشتر به افرادی که پوست خشک و نرمالی دارند پیشنهاد میدیم ، اگر پوست خیلی چربی دارین باید از یک پرایمر مات کننده و کنترل چربی پوست استفاده کنید.

لورال به هیچ عنوان منافذ پوست رو مسدود نمیکنه و همین ویژگی باعث میشه به هیچ عنوان باعث ایجاد جوش و یا لک روی پوست نشه و اون رو تبدیل به یکی از بهترین محصولات برای استفاده روزانه کرده.

کرم پودر استی لادر

 کرم پودر استی لادر

و آخرین محصول کرم پودر استی لادر هست که یکی از محبوبترین کم پودرها بین میکاپ آرتیست های حرفه ایه استی لادر:

  1. موندگاری 24 ساعته
  2. ضدآب
  3. تکسچری فلوئیدی و فید راحت
  4. دارای فرمولاسیونی برای کنترل چربی پوست
  5. دارای تاییدیه از متخصص پوست
  6. کاور به شدت بالا
  7. ظاهر نهایی مات و طبیعی
  8. مناسب پوست چرب و مختلط

این کرم پودر کاور بسیار بالایی داره و به هیچ عنوان پوست رواز حالت طبیعی خودش خارج نمیکنه و دقیقا مثل پوستی بی عیب و نقص برای ما عمل میکنه. استی لادر ظاهری کاملا مات و یکدست داره و توی تایمی که روی پوست شما قرار داره به هیچ عنوان این ظاهر مات از بین نمیرهو اکسید (تیره) نمیشه.

استی لادر به شدت حرفه ای هستش ولی استفاده ازش نیاز به تکنیک خاصی نداره و افراد مبتدی هم میتونن با خیال راحت اون رو استفاده کنن و از پوست زیبایی که براشون میسازه لذت ببرند.

5 تا از بهترین کرم پودرها در دنیا (و البته مای سفورا ☺) رو به شما معرفی کردیم میدونید که محصولات بیشتری توی این لیست قرار میگیرند پس برای آشنایی با بهترین و به روزترین محصولاتِ آرایشی و پوستی دنیا وارد سایت مای سفورا بشین و با خیالی مطمئن از محصولات خریدتون رو انجام بدین، مای سفورا محصولاتش رو با ضمانت اصل بودن به شما ارائه میده.

 بهترین کرم پودر دنیا

WWW.MYSEPHORA.IR

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.