دانلود اپلیکیشن ماسک Mask 1.3.3.2 نمایش آمار نقشهٔ ابتلا به کرونا در ایران برای اندروید

  • ۹۲۵

در ماسک شما هم می‌توانید نقشهٔ ابتلا به کرونا را در کشور، شهر و محل زندگی‌تان ببینید و از مناطق آلوده دوری کنید، هم می‌توانید با پاسخ منظم به سوالات اپلیکیشن احتمال ابتلای خودتان به کرونا را بسنجید، و هم اگر بدون این‌که بدانید با مبتلایان کرونا در تماس بوده‌اید مطلع شوید، تا بتوانید احتیاط بیشتری برای مبتلا نکردن دیگران کنید.

اپلیکیشن نمایش آمار نقشهٔ ابتلا به کرونا در ایران برای اندروید

هدف برنامه ماسک

هدف ما کمک به شهروندان ایران و نظام سلامت برای کاهش قربانیان آن در ایران از طریق آگاهی‌افزایی و فراهم کردن نقشهٔ ابتلا در ایران است. مثلاً اگر یکی از افرادی که شما در دوهفتهٔ اخیر با آن‌ها تماس نزدیک (ارتباط رودررو به فاصلهٔ کمتر از دو متر یا تماس با وسایل مشترک) داشته‌اید مبتلا به کرونا شود، لازم است شما هم در سریع‌ترین زمان مطلع شوید.

اپلیکیشن نمایش آمار نقشهٔ ابتلا به کرونا در ایران

بعد از اطلاع، شما می‌توانید تماس‌تان با دیگران، به‌خصوص سالمندان و افراد دارای بیماری زمینه‌‌ای را قطع کنید، حتی‌الامکان خود را قرنطینهٔ خانگی کنید و به محض بروز علایم نظام سلامت و درمان را مطلع کنید. با این کار می‌توان از مبتلا شدن هزاران نفر و مرگ صدها نفر پیشگیری کرد.

اپلیکیشن نمایش آمار نقشهٔ ابتلا به کرونا در ایران برای اندروید

تغییرات نسخه جدید:

- بهبود سرعت نقشه

- نشان دادن اطلاعات بارکد اسکن شده در مکان

اپلیکیشن نمایش آمار نقشهٔ ابتلا به کرونا در ایران برای اندرویداپلیکیشن نمایش آمار نقشهٔ ابتلا به کرونا در ایران برای اندروید

دریافت با لینک مستقیم
حجم: 26.4 مگابایت
توضیحات: اپلیکیشن نمایش آمار نقشهٔ ابتلا به کرونا در ایران برای اندروید

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.