دانلود برنامه کمکی اینستاگرام iGetter for Instagram Pro

  • ۲۱۶۳

برنامه iGetter for Instagram Pro v1.5.3 یک پلاگین است که به شما عزیزان کمک می کند تا به آسانی فیلم ها و عکس های خود را بدون لاگین کردن ، از شبکه اجتماعی اینستاگرام دانلود کرده و آن ها را به راحتی تماشا نمایید.

علاوه بر این این برنامه به شما اجازه می دهد تا ویدیوهای اینستاگرام را به صورت کاملا آنلاین مشاهده فرمایید. برای انجام این کار و شروع عملیات دانلود کافی است URL فیلم و یا عکس را در این برنامه کپی نموده و سپس دانلود عکس و فیلم را آغاز کنید. از این پس دیگر لازم نیست نگران دانلود فایل های ویدیویی و تصویری باشید. با اپلیکیشن iGetter for Instagram Pro دیگر گرفتن اسکرین شات از تصاویر مورد علاقه خود را فراموش کنید ! همچنین شایان توجه بوده که رابط کاربری این برنامه فوق العاده زیبا و شیک می باشد.

#هشتگ دانلود برنامه کمکی اینستاگرام

○ 【iGetter Pro】 is a plugin, which helps to download image and video post from PUBLIC profile in fast and easy way. Moreover, the offline video can be view in a built-in player with looping mode.
▶ STEPS TO USE
① On each post: copy share URL
② Open the 【iGetter Pro】, paste the URL and press download
③ Wait, open video and enjoy!

محیط برنامه

دانلود برنامه کمکی اینستاگرام iGetter for Instagram Proدانلود برنامه کمکی اینستاگرام iGetter for Instagram Proدانلود برنامه کمکی اینستاگرام iGetter for Instagram Proدانلود برنامه کمکی اینستاگرام iGetter for Instagram Proدانلود برنامه کمکی اینستاگرام iGetter for Instagram Pro

دریافت برنامه با لینک مستقیم
حجم: 1.93 مگابایت
توضیحات: دانلود برنامه کمکی اینستاگرام iGetter for Instagram Pro اندروید
***

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.