دانلود جدیدترین نسخه اینستاگرام برای ویندوز فون ۷ و ۷٬۵

  • ۵۱۶۴

نسخه ویندوز فون نرم‌افزار محبوب اینستاگرام بالاخره در دسترس عموم قرار گرفت. نوکیا فشار زیادی به اینستاگرام برای متقاعد نمودن این شرکت جهت ساخت نسخه ویندوز فون نرم‌افزار خود وارد کرده بود و حالا نهایتا این نرم‌افزار محبوب در ویندوز فون استور برای استفاده عموم قرار داده شده است.

در حالی‌که کاربران زیادی از نسخه غیر رسمی اینستاگرام استفاده می‌کردند، از این به بعد می‌توانند با نسخه اصلی که نتیجه تلاش میکروسافت می‌باشد کار کنند. اخیرا اینستاگرام موفق شد آمار کاربران فعال خود را به سقف ۱۵۰ میلیون برساند و اعلام رسمی عرضه این نرم‌افزار برای ویندوز موبایل بدون شک بازار جدیدی را برای گوشی‌های ویندوز فون باز خواهد کرد.

بعد از مدت ها انتظار بالاخره اپلیکشن Instagram برای سیستم عامل ویندوز فون مایکروسافت عرضه شد. این اپلیکشن درحال حاضر با برچسب بتا و نسخه ۰.۱.۰.۰ در دسترس علاقمندان قرار دارد و کاربران می توانند این اپلیکشن را برروی دستگاههای ویندوز فون خود نصب کنند.

اینستاگرام برای ویندوز فون

این اپلیکشن درست در موقعی عرضه می شود که ویندوز فون با سرعت بسیار خوبی در حال رشد است، اگر چه هنوز هم فاصله زیادی با پلتفرم های اندروید و iOS دارد. این اپ دارای ویژگی های مختلفی است، از فیلترهای مربوط به تصاویر گرفته تا قابلیت اشتراک گذاری محتوا برروی Facebook, Twitter, Foursquare, Tublr و Flickr. اگر شما هم یک دستگاه ویندوزفون در اختیار دارید می توانید این اپلیکشن را همین حالا دریافت کنید.

لینک به درخواست کارگروه مصادیق مجرمانه حذف گردید

برای دانلود اینستاگرام ویندوزفون با لینک مستقیم و رایگان کلیک کنید

***

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.