دانلود اینستاگرام Instagram 319.0.0.0.80 آپدیت جدید برای اندروید

  • ۱۴۰۶

برنامه اینستاگرام یک شبکه اجتماعی محبوب و پرکاربرد جهانی که توسط استادیو Instagram بعد از فیسبوک وارد عرصه شد

و محبوبیت زیادی بین کاربران دنیا به خصوص در ایران عزیزمان قرار گرفت با نصب اینستاگرام از گوگل می توانید عکس ها و ویدیو های خود را به اشتراک بزارید لحضه های شیرین خود را به صورت استوری به دوستان و فالور های خود نمایش دهید. برنامه اینستاگرام برای اندروید حالا تبدیل شده به منبع درآمد بسیاری از کاربران و افراد مشهور که از این برنامه استفاده میکنند در ادامه به برسی بیشتر برنامه اینستاگرام می پردازیم با ما همراه باشید.

 

اینستاگرام به شما امکان می‌دهد تصاویر دلخواهتان را با دیگران به اشتراک بگذارید و با استفاده از قابلیت لایک و کامنت، نظرات آن‌ها را بشناسید. همچنین می‌توانید افرادی که علاقه‌مند به دنبال کردن عکس‌های شما هستند را فالو کنید تا تصاویر ارسالی آن‌ها در تایم‌لاین شما نمایش داده شود. قابلیت دایرکت اینستاگرام همچنین به شما امکان چت خصوصی با دوستانتان را می‌دهد و اگر کسی قصد مزاحمت در دایرکت را داشته باشد، می‌توانید با استفاده از قابلیت بلاک، آن اکانت را مسدود کنید.

 

همچنین اینستاگرام دارای افکت‌ها و فیلترهای زیبایی است که به صورت پیشفرض برای زیبایی بیشتر عکس‌های شما در نظر گرفته شده‌اند و می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. اینستاگرام، با تمرکز بیشتر بر روی به اشتراک گذاشتن تصاویر و ویدئوها بوده و علی‌رغم اینکه به عنوان یک مسنجر معروف نیست، قابلیت‌های دایرکت آن نیز بهبود یافته و به طور مداوم با آپدیت‌های جدید بهبود می‌یابد.

 

اگرچه ممکن است تلگرام به عنوان یک مسنجر محبوب‌تر شناخته شود، اما دایرکت اینستاگرام نیز به عنوان یک ابزار مفید برای ارتباطات شخصی به کار گرفته می‌شود و با اضافه شدن امکانات جدید، کاربران هر روز بیشتر از آن استفاده می‌کنند.

 

ویژگی های جدید شبکه اجتماعی اینستاگرام اندروید

 

  • اشتراک گذاری عکس ها و ویدیو ها
  • اضافه شدن قسمت داستان یا (Story)
  • فیلتر های جدید و متنوع اضافه شدن زبان شیرین فارسی
  • چت و داریکت بین پیج ها

 

 

 

لینک دانلود برنامه به دستور ستاد فیلترینگ از سایت حذف شده است!

 

 

 

  • روح الله مهدی پور
    سلام من ۶۳روز قبل اینستاگرام را بستن چرا الکی پیچ خودم را روی خودم بستن همه گوشی من بهم ریخته عکس گالری.حساب کاربری حساب بانکی که شارژ می‌خریدم عکس های گالری گوشی موبایل شیامی ردمی من همه سفید تار شده چرا کمک کنید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.