دانلود اینستاگرام برای آیفون و آیپد با لینک مستقیم - Instagram Version 29.0

  • ۹۹۷۳۳

اینستاگرام (Instagram) یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی است که توانسته میلیون‌ها طرفدار در سرتاسر دنیا پیدا کند؛ البته این شبکه‌ی اجتماعی محبوب برای سیستم عامل اندروید و آی او اس نیز عرضه شده تا کاربران دسترسی بهتری به پروفایل خود داشته و با انجام افکت‌های مختلف بر روی تصاویر، آنها را در فضای مجازی به اشتراک قرار دهند.با اینستاگرام ها همراه باشید تا بتوانید از لینک دانلود اینستاگرام Version 29.0 (Instagram instagram.v.10.34) به جدیدترین نسخه‌ی این اپلیکیشن برای آی او اس دسترسی داشته باشید.

در واقع می‌توان اینستاگرام (Instagram) را محبوب‌ترین شبکه‌ی مجازی که بر روی اشتراک گذاری تصاویر محوریت دارد نامید؛ شبکه‌ای که توانسته در ایران نیز به محبوبیت خاصی میان جوانان و حتی هنرمندان و ورزشکاران برسد و شاهد به اشتراک گذاشته شدن میلیون‌ها عکس در روز هستیم که مقدار زیادی از آنها را نیز تصاویر به اشتراک گذاشته شده توسط کاربرانی ایرانی تشکیل می‌دهد.

دانلود نرم افزار اینستاگرام Instagram برای آیفون و آیپاد Version 7.17.1دانلود نرم افزار اینستاگرام Instagram برای آیفون و آیپاد Version 7.17.1

جالب است بدانید که اینستاگرام به اشتراک گذاری تصاویر محدود نشده و کاربران این شبکه‌ی مجازی قادر به قرار دادن ویدیوهای خود نیز هستند و می‌توانند ویدیوهای خود را در اختیار کاربران دیگر قرار دهند. هرچند اینستاگرام تنها جایگاهی برای فعالیت کاربران معمولی نیست که از پروفایل خود مانند یک آلبوم تصویر زیبا و خاطره‌انگیز استفاده می‌کنند؛ بلکه جایی برای کسب و کار نیز هست و بیزینس‌های متفاوت نیز برای تبلیغ محصولات و یا فعالیت خود در اینستاگرام حضور پر رنگی دارند.

 Instagram is a simple way to capture and share the world’s moments. Transform your everyday photos and videos into works of art and share them with your family and friends. See the world through somebody else’s eyes by following not only the people you know, but inspirational Instagrammers, photographers, athletes, celebrities and fashion icons. Every time you open Instagram, you’ll see new photos and videos from your closest friends, plus breathtaking moments shared by creative people across the globe.Over 400 million people use Instagram to:

البته در صورتی که از کاربران قدیمی این شبکه‌ی مجازی باشید نیازی به خواندن این توضیحات ندارید و در واقع با تمامی این موارد آشنا هستید؛ اما برای کاربران مبتدی و یا کسانی که هنوز با اپلیکیشن اینستاگرام فعالیتی نداشته‌اند باید بگویم که در این برنامه شما قادر هستید بر روی تصاویر خود فیلترهای متفاوتی اعمال کرده و آنها را به یک اثر هنری تبدیل کنید.

دانلود اینستاگرام برای آیفون و آیپد با لینک مستقیم - Instagram Version 29.0دانلود اینستاگرام برای آیفون و آیپد با لینک مستقیم - Instagram Version 29.0

همچنین امکان اشتراک گذاری سریع نیز وجود دارد تا بتوانید تصاویر خود را در شبکه‌های اجتماعی دیگر مانند فیسبوک به اشتراک قرار دهید. امکان ارسال تصاویر و فیلم‌ها به دوستان، نبود محدودیت در آپلود و همچنین امکان ارسال و دریافت نظرات و لایک‌ها از دیگر ویژگی‌های جالب اینستاگرام است که باعث شده این اپلیکیشن در دل کاربران جای باز کند.

ویژگی های نرم افزار Instagram :

– فیلتر سفارشی کردن تصاویر بصورت 100% رایگان

– ضبط ویدئو با افکت های سینمایی خیره کننده

– اشتراک گذاری تصاویر و ویدئو ها برای فیسبوک ، توییتر ، فلیکر ، Tumblr و …

– ارسال و دریافت لایک و کامنت از دوستان و آشنایان

– پشتیبانی از دوربین جلو و پشت گوشی تلفن همراه

– دارای 10 ابزار برای ویرایش عکس ها و ویدیو ها

– قابل استفاده در تمامی دیوایس های آیفون, آیپد و آیپاد لمسی

– پشتیبانی از آی او اس 7.0 به بالا

 اینستاگرام آی او اس Instagram 10.0.1 برای آیفون و آیپداینستاگرام آی او اس Instagram 10.0.1 برای آیفون و آیپداینستاگرام آی او اس Instagram 10.0.1 برای آیفون و آیپداینستاگرام آی او اس Instagram 10.0.1 برای آیفون و آیپد

تغییرات در نسخه جدید :

– اضافه شدن ویژگی های جدید به قابلیت استوری اینستاگرام از جمله Boomerang برای ثبت ویدئوهای کوتاه

– اضافه شدن گزینه Mention

– بهینه سازی های مختلف

– رفع مشکلات و بهبود عملکرد برنامه

--دایرکت جدید

--پاسخ سرع به کامنت ها و لایک آنها

ویژگیهای نسخه جدید:

- بهبود یافتن باگها

- افزوده شدن افکت های جدید

- امکان استفاده از هشتگ در Story

محیط برنامه

اینستاگرام آی او اس Instagram 10.0.1 برای آیفون و آیپداینستاگرام آی او اس Instagram 10.0.1 برای آیفون و آیپد

لینک به درخواست کارگروه مصادیق مجرمانه حذف گردید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.