علت پست نشدن ویدئو در اینستاگرام چیست؟|حل مشکل گذاشتن فیلم در اینستا

  • ۲۴۰۳

علت پست نشدن ویدئو در اینستاگرام چیست؟|حل مشکل گذاشتن فیلم در اینستادست کم یک بار برای همه‌ی ما پیش آمده است که هنگام بارگذاری عکس یا ویدئو در اینستا دچار مشکل می‌شویم. معولا در این گونه مواقع خاموش و روشن کردن اتصال اینترنت مثل آب روی آتش عمل می‌کند. اما در مواردی نیز مشاهده می‌کنیم که مشکل گذاشتن فیلم در اینستاگرام به قوت خود باقی می‌ماند، حتی بعد از خاموش و روشن کردن اتصال اینترنت!
 پس از تحقیق و جستجوی فراوان متوجه شدیم که علت بوجود آمدن مشکل گذاشتن فیلم در اینستاگرام عمدتا از این سه مورد آب می‌خورد:

1️⃣اتصال اینترنت ضعیف است.

2️⃣ویدئوی شما استاندارد های لازم اینستاگرام را ندارد.

3️⃣ویدئو یا اکانت شما بلاک شده است.

 

1.اتصال ایترنت ضعیف است!

  1. مطمئن شوید تا از قوی ترین اتصال اینترنت موجود استفاده می‌کنید. ممکن است در جایی که شما ساکن هستید اتصال WiFi قوی تر از اتصال داده های تلفن همراه باشد، یا برعکس. به همین منظور اگر به هر دو راه های ارتباطی اینترنت دسترسی دارید آن موردی را انتخاب کنید که از سرعت و کیفیت بالاتری برخوردار است.
  2. اتصال WiFi یا داده‌ی تلفن همراه خود را قطع و مجددا وصل کنید. بعضی مواقع اتصال با گذر زمان ضعیف می‌شود و قطع کردن و وصل کردن مجدد آن موثر واقع می‌‎شود.
  3. برنامه‌ی اینستاگرام خود را ری-استارت کنید. از برنامه خارج شوید، آن را از بک گراند حذف کنید و دوباره اقدام به باز کردن آن نمایید. بعضی اوقات باز کردن مجدد اپلیکیشن باعث رفرش شدن برنامه و حل مسئله‌ی شما می‌شود.
  4. گوشی همراه خود را ری-استارت کنید. احتمالا این روش یکی از رایج ترین ترفند ها برای حل مشکلات فنی است. بعضی اوقات هیچ دلیل منطقی و قانع کننده ای برای اثرگذاری این ترفند وجود ندارد اما با این وجود موثر واقع می‌شود

2.ویدئو شما استانداردهای لازم اینستاگرام را ندارد.

عامل موثر دیگری که می‌تواند دلیل پست نشدن ویدئو در اینستاگرام باشد، ویژگی های ویدئویی است که شما در اینستا آپلود می‌کنید. در صورتی که ویدئویی را که در اینستاگرام بارگذاری می‌کنید، با یک گوشی یا دیوایس دیگر ضبط می‌نمایید و یا از برنامه های ادیت ویدئو برای ایجاد تغییرات در آن استفاده می‌کنید، لازم است توجه داشته باشید که ویدئو های شما باید دارای ویژگی های زیر باشد تا بتوانید آنها را در اینستاگرام آپلود کنید:

  • کدک تصویر (Video codec: H.264 codec / MP4)
  • کدک صدا (Audio codec: AAC audio codec at 44.1 kHz mono)
  • حداکثر عرض ویدیو (Size: maximum width 1080 pixels any height)
  • فریم ریت ویدیو (Frame rate: 29.96 frames per second)
  • بیت ریت ویدیو (Video bit rate: 3,500 kbps video bit rate)
  • طول ویدیو از لحاظ زمانی (Video length: 3 to 60 seconds)
  • نسبت تصویر (Video Ratio: 16:9 to 4:5)

3.ویدئو یا اکانت شما بلاک شده است!!

دلیل رایج دیگری که باعث می‌شود تا مشکل گذاشتن فیلم در اینستاگرام برای شما پیش بیاید، بلاک شدن ویدئو یا اکانت شماست. اگر ویدئوی شما بلاک شود به احتمال زیاد هیچ اعلانی را که مرتبط با آن است دریافت نخواهید کرد. ویدئوی شما هنگام آپلود کردن Fail خواهد شد اما اینستاگرام علتی را برای ناموفق بودن بارگذاری نخواهد گفت!
شاید اکنون این سوال به ذهنتان برسد که چه نوع ویدئوهایی بلاک می‌شوند؟! پاسخ این است که هر نوع محتوایی که اینستاگرام نمی‌خواهد در پلتفرم خود جایی برای آن باز کند بلاک می‌شود. برای مثال محتوای خشن، محتواهایی که مشمول قانون کپی رایت هستند و … .

مورد دیگر این است که اکانت شما بلاک شده باشد. در این صورت شما متوجه خواهید شد چرا که اینستاگرام از طریق ایمیل این خبر را به شما می‌دهد. اما گاها نیز این پیام در میان سایر پیام ها گم می‌شود. اما هر کس می‌دانید که اگر در معرض بلاک، شدوبن یا هر محدودیتی قرار بگیرد، قطعا یک ریگی به کفشش بوده است. اکنون با ارائه‌ی مثال قضیه را برایتان شفاف تر می‌کنیم:

  1. ارسال مداوم پست برای مدت طولانی می‌تواند شما را در معرض محدودیت اینستاگرامی قرار دهد.
  2. پست کردن محتوایی که مشمول قانون کپی رایت می‌شود.
  3. پست کردن محتوای حاوی خشونت.
  4. ریپورت شدن در دفعات زیاد.
  • عالی بود
    پاسخ مدیر :
    ممنون دوست عزیزم
  • واقعا این نامردا یک دونه پیج ازم بلاک کردن الان اون پیجم بلاک شده نمیتونی نری پیوی دخترا واقعابایدچکارکردmahdisolgi13832022پیج قدیمیم بوده بلاکش کردن هنوزهستش چجوری باید دلیلش کنم نمیدونم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.