دانلود برنامه Lucky Patcher لاکی پچر اندروید قدیمی

Lucky Patcher نرم افزاری قدرتمند و محبوب برای حذف لایسنس برنامه ها و بازی های اندروید است که با آن قادر خواهید بود اپلیکیشن های غیر رایگان را دور بزنید و به صورت کامل از امکانات آن ها بهره ببرید. اگر گوشی شما روت شده است این برنامه را به شما پیشنهاد می کنیم و ارزش امتحان کردن را خواهد داشت.

دانلود برنامه افزایش فالو اینستاگرام Get Followers

Get Followers برنامه جهت افزایش فالو های خود در برنامه اینستاگرام است کارایی برنامه به این صورت است که شما میتوانید با فالو کردن دیگران سکه رایگان دریافت کنید و با استفاده از سکه ها برای خود فالو خرید کنید.دیگر نگران ضعف پیج خود در اینستاگرام نباشید.

آموزش و ترفند های ساده برای ساخت تصاویری دروغین و پرطرفدار

اگر شما نیز جزو آن دسته از افرادی هستید که در طول شبانه‌روز ساعت‌ها وقت خود را در فضای مجازی و علل خصوص در شبکه اینستاگرام سپری می‌کنند، با ما در ادامه همراه باشید تا تصاویری را بازبینی کنیم که نشان می‌دهند چگونه می‌توان با چند ترفند ساده تصاویری دروغین و پرطرفدار خلق کرد.

نسخه باکیفیت‌ تری از اینستاگرام برای عکاسان حرفه‌ای در سایت 500px

در صورتی که شما نیز عکاسی را به‌طور جدی دنبال می‌کنید احتمالا نام 500px را شنیده‌اید. برای افرادی که با این نام آشنایی ندارند بدنیست ذکر کنیم که 500px یک وب‌سایت ( و البته یک برنامه) ویژه است که به عنوان یک انجمن برای جمع‌آوری کارهای انجام شده توسط عکاسان حرفه‌ای به‌منظور آپلود عکس‌ها و مشاهده نظرها و انتقادات دیگر عکاسان مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دانلود اینستاگرام اندروید Downloading_Instagram_9_8_5

اینستاگرام نرم افزاری محبوب و بی نظیر برای گوشی های با سیستم عامل  هوشمند است که می توانید با آن عکس‌هایی با جلوه‌هایی زیبا ایجاد کنید و آنها را با دیگر کاربران شبکه اینستاگرام به اشتراک بگذارید. همچنین قادر خواهید بود هر روز عکس‌های ارسالی دیگر کاربران را تماشا کنید و لذت ببرید.

VSCO CAM

ویرایشگر عکس واسکو کم برای دو سیستم عامل معروف اندروید و سیستم عامل کاربردی آی او اس ارائه شده است که شما می توانید در ادامه ی مطلب هر دو نمونه از برنامه برای سیستم عامل مخصوص خود دانلود کنید

دانلود برنامه VSCO اندروید

VSCO Cam® 11 برنامه قدرتمندی برای ثبت تصاویر با کیفیت با دوربین دستگاه های اندرویدی است. این برنامه با استفاده از پردازشهای پیشرفته بر روی تصاویر باعث افزایش چشمگیر کیفیت تصاویر شده و استانداردهای جدیدی را در بین اپلیکیشنهای عکاسی اندروید تعریف میکند.