اخبار : اینستاگرام برای ویندوزفون مجدا قابل استفاده شد

  • ۱۵۵۸

اپلیکیشن اینستاگرام که چند روز پیش به دلیل بروز مشکلی در پروسه ارتقا به نسخه V.30 در ویندوزفون، از دسترس خارج شده بود، مجددا برای این سیستم عامل، قابل دریافت و استفاده شد. البته نه در نسخه جدید، بلکه کاربران می‌توانند نسخه v.10 این اپلیکیشن را دریافت و اجرا کنند.

#هشتگ اخبار اینستاگرام

پس از یک غیبت کوتاه، کاربران ویندوزفون مجددا می‌توانند از اپلیکیشن اینستاگرام بر روی گوشی های هوشمند مایکروسافتی خود استفاده کنند. چند روز پیش، با ارتقای برنامه اینستاگرام برای ویندوزفون به نسخه v.30، این پلتفرم موبایل قادر به پشتیبانی از این شبکه اجتماعی نبود و در نتیجه برای چند روز، کاربران ویندوزفون برای اجرای اینستاگرام بر روی گوشی‌های ویندوزی خود با مشکل مواجه بودند. پس از گذشت چند روز، اینستاگرام مجددا برای ویندوز 10 موبایل قابل استفاده شده اما در نسخه قدیمی V.10 بر اساس گزارشات منتشر شده، تنها تعداد معدودی از کاربران، موفق به دریافت نسخه جدید نشده بودند، اما اکنون تمامی کاربران می‌توانند از طریق این اپلیکیشن به وب سایت دسترسی داشته باشند.
اخبار : اینستاگرام برای ویندوزفون مجدا قابل استفاده شد
سیستم عامل ویندوز 10 موبایل، اساسا یک سیستم عامل مرده است که سال آینده بروز رسانی‌ امنیتی خود را دریافت خواهد کرد. در این بازه زمانی، کاربران فعلی می‌توانند نسبت به تغییر پشتیبان برنامه‌های ویندوزفون خود تصمیم بگیرند. اخیرا برخی از توسعه دهندگان برنامه های موبایلی، شروع به پشتیبانی مجدد از برنامه‌های خود برای ویندوزفون کرده بودند اما ظاهرا آن‌طور که پیداست، این توسعه دهندگان نیز دیگر تمایلی به ادامه پشتیبانی ندارند. مایکروسافت نیز به طور تصادفی، اخیرا تعدادی قابلیت جدید در اینسایدر بیلد منتشر و پس از آن به سرعت، بروزرسانی های دیگری را نیز ارائه کرد. بر همین اساس، این احتمال وجود دارد که اینستاگرام امروز در دسترس باشد اما فردا دوباره ناپدید گردد. شاید این رویه، دلیل خوبی باشد تا کاربران ویندوزفون به فکر تغییر سیستم عامل موبایل خود باشند.

برای دانلود اینستاگرام ویندوز فون کلیک کنید

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.