چگونه حساب کاربری در اینستاگرام را به خصوصی ترین شکل ممکن در آوریم؟

  • ۱۲۴۰

در این دوره و زمانه همه ما به گونه ای با اینستاگرام سرگرم هستیم. اما نباید فراموش کنیم که حفاظت از آن ها نیز امر مهمی است و خیلی محتاطانه باید در چنین فضایی فعالیت کرد و از زندگی شخصی سخن گفت.
یکی از راهکار ها برای محافظت از حساب های کاربری، خصوصی سازی آن هاست. با خصوصی کردن صفحه خود، مسلما هر فردی بدون اجازه شما قادر به دیدن پست ها و عکس های تان نیست و می توانید در فضایی امن تر فعالیت کنید.
در ادامه با ما همراه باشید تا از نحوه خصوصی سازی اکانت اینستاگرام خبردار شوید و با استفاده از آن ها محیطی امن تر برای خود ایجاد کنید.

چگونه حساب کاربری در اینستاگرام را به خصوصی ترین شکل ممکن در آوریم؟

خصوصی سازی اینستاگرام بسیار راحت است. این شبکه اجتماعی، تنها دو حالت عمومی و خصوصی را در اختیار کاربران خود می گذارند و افراد می توانند بسته به نیازشان از این تنظمیات استفاده کنند.
با وجود اینکه باز بودن صفحه های شما در این شبکه اجتماعی مزایایی هم به همراه دارد، اما فرض را روی آن می گذاریم که می خواهید صفحه ای خصوصی داشته باشید .

#هشتگ آموزش اینستاگرام

اینستاگرام که این روزها میان ایرانیان بسیار محبوب شده است. برای شروع به بخش پروفایل خود بروید و از آنجا وارد تنظیمات شوید. پس از ورود به تنظیمات اینستاگرام به دنبال عبارت Private Account بگردید و آن را فعال کنید.

البته ما آموزش کاملا تصویری برای نسخه های اینستاگرام قرار داده ایم که میتوانید از این صفحه مشاهده بفرمایید.

پس از روشن شدن این گزینه، حساب کاربری شما به حالت خصوصی یا به اصطلاح پرایوت در می آید و دیگر عکس های تان توسط عموم قابل مشاهده نیست. البته باید این موضوع را بدانید که با خصوصی شدن صفحه شما، استفاده از هشتگ ها بی معنی می شود و دیگر عکس های تان در بخش عمومی اینستاگرام به نمایش در نمی آید.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.