دانلود نسخه ی جدید برنامه Hyperlapse from Instagram Version 1.3.2 آی او اس

  • ۱۵۸۳

برنامه ای عالی از برنامه نویسانی عالی، چه از فن های تکنولوژی به حساب بیایید یا از تلفن همراه خود صرفا برای کارهای روزمره استفاده کنید، قطعاً نام اینستاگرام را شنیده اید، برنامه ای عالی که با افکت های از پیش آماده قادر است عکس های ساده ی شما را به یک اثر هنری تبدیل کند.

هایپرلپس تلاشی ست متفاوت از برنامه نویسان اینستاگرام. ویژگی اصلی این برنامه ساخت ویدئو هایی با فرمت به اصطلاح "تصویر برداری زمان گریز" (تایم لپس) یا به زبان خودمانی (چند ساعتُ تو چند ثانیه بهم نشون بده) است. شرکت اپل در آی او اس ورژن 8 این قابلیت را به صورت پیش فرض در سیتم عامل آی او اس گنجانده است، اما چرا با این وجود ما این برنامه را به شما پیشنهاد میکنیم؟

1. این اپلیکیشن به صورت داخلی دارای حذف لرزش های مرتبط با دوربین یا stabilization است که سبب میشود فیلم شما یک فیلم حرفه ای و تصویر برداری شده توسط سه پایه ها به نظر برسد.

2. قابلیت time-laps پیش فرض اپل گزینه ای برای کنترل میزان افزایش یا کاهش سرعت ویدئو را در اختیار شما نمیگذارد اما در این برنامه شما قادرید از 2 تا 12 برابر زمان را آهسته کنید.

3. ما انسانیم، انسان ها میلرزند. یکی از مهمترین قابلیت های این برنامه لرزش گیر فوق العاده آن در حالت فیلم برداری عادی (بدون کُند کردن زمان) است که کمتر مورد توجه قرار گرفته است. با این ویژگی که نتیجه بررسی لرزش های دست از طریق ژیروسکوپ (شتاب سنج) گوشی به دست می آید، قادر خواهید بود یک ویدئو بسیار با ثبات را ضبط کنید. البته در این حالت کیفیت ویدئو از 1080 به 720 تقلیل پیدا میکند اما نتیجه ی آن، چیزیست که ارزشش را دارد. به هر حال ویدئو 720 با کیفیت از یک ویدئو 1080 پر از لرزش که رغبت دیدنش را نداریم، بهتر است.

iOS 7.0 به بالا

آیفون , آیپد و آیپاد

محیط برنامه آیفون

دانلود برنامه ی رسمی Microsoft Hyperlapse Mobile آی او اسدانلود برنامه ی رسمی Microsoft Hyperlapse Mobile آی او اسدانلود برنامه ی رسمی Microsoft Hyperlapse Mobile آی او اسدانلود برنامه ی رسمی Microsoft Hyperlapse Mobile آی او اسدانلود برنامه ی رسمی Microsoft Hyperlapse Mobile آی او اس

محیط برنامه آیپد

دانلود برنامه ی رسمی Microsoft Hyperlapse Mobile آی او اسدانلود برنامه ی رسمی Microsoft Hyperlapse Mobile آی او اسدانلود برنامه ی رسمی Microsoft Hyperlapse Mobile آی او اسدانلود برنامه ی رسمی Microsoft Hyperlapse Mobile آی او اس

لینک به درخواست کارگروه مصادیق مجرمانه حذف گردید

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.