چگونه بفهمیم در اینستاگرام بلاک شدیم؟(آشنایی با روش های تشخیص)

  • ۶۴۳۴

در بیشتر شبکه های اجتماعی قابلیت بلاک و یا مسدود کردن اشخاص گنجانده شده است که افراد می تواند هر شخصی را Block کنند. شبکه اجتماعی محبوب اینستاگرام (Instagram) نیز از این ویژگی استفاده می کند اما شخصی که بلاک می شود هیچ پیام یا نوتیفکشن دریافت نمی کند و در نتیجه متوجه این موضوع نمی شود! امروز در اینستاگرام ها قصد داریم روش های فهمیدن بلاک شدن در اینستاگرام توسط سایر اشخاص را آموزش دهیم.

بلاک اینستاگرام از سیر تا پیاز

روش های فهمیدن بلاک شدن در اینستاگرام
How to Know Someone Blocked You on Instagram

دلایل زیادی وجود دارند که شما توسط شخص دیگری در اینستاگرام بلاک شوید. به طور مثال ممکن است پس از یک دعوا و یا مسئله ای مشابه بین شما و دوستتان این اتفاق رخ دهد. با توجه به شکل و نتیجه بلاک شدن در اینستاگرام، ممکن است ندانید که بلاک شده اید یا شخص اکانت خود را غیر فعال کرده است! به همین منظور روش هایی را معرفی می کنیم تا بتوانید به جواب برسید!

از کجا بفهمیم در اینستاگرام بلاک شدیم؟

پس احساس بلاک شدن در اینستاگرام، برنامه Instagram را در دستگاه خود باز کنید و سپس نام فردی که مشکوک به بلاک شدن از طرف او هستید را تایپ کنید. پس از پیدا کردن شخص، روی اکانت او تاچ یا کلیک کنید. اگر شخص پست دارد (تعداد نمایش داده شده در بالای پروفایل) و شما قادر به دیدن آن نیستید، احتمالا بلاک شده اید! البته توجه داشته باشید که گاهی حساب بعضی از افراد توسط خود اینستاگرام بلاک می شود که نباید با این مورد اشتباه گرفته شود.

How to Know Someone Blocked You on Instagram

همچنین اگر شما در فعالیت خود در اینستاگرام فکر می کنید که ریپورت شده اید، پیشنهاد می کنیم مطلب دلایل ریپورت شدن و آموزش رفع آن را مطالعه کنید.

استفاده از بلاک یاب اینستاگرام در زمان بلاک شدن در اینستاگرام

برنامه های کمکی مختلفی نیز برای استفاده بهتر از اینستاگرام ساخته شده اند. با توجه به ویژگی های اینستاگرام، شاید نتوانید برنامه مناسبی پیدا کنید که به شما افرادی که بلاک کرده اند را نشان دهند اما از آنجایی که شخص بلاک کننده اتوماتیک شما را آنفالو هم می کند، شاید بتوانید با نصب یک برنامه آنفالو یاب، افرادی که شما را آنفالو و در نتیجه بلاک کرده اند را شناسایی کنید و یا از بلاک شدن در اینستاگرام توسط او مطمئن شوید.توجه کنید در هنگام استفاده از این برنامه ها دچار برنامه های جاسوسی و مخرب نشوید.

روش های فهمیدن بلاک شدن در اینستاگرام

بلاک شدن در اینستاگرام توسط افرادی که حساب خصوصی دارند

در مورد افرادی که پیج آن ها عمومی است، می توانید با سرچ کردن پروفایلشان را پیدا کنید. اما در مورد افراد با پیج خصوصی یا Private اینگونه نیست. یعنی شما اگر حتی نام شخص را جستجو کنید، هیچ نتیجه ای به شما نمایش داده نمی شود و نمی توانید شخص بلاک کننده را ببینید. اما در این موارد چگونه بفهمیم بلاک شدیم در اینستاگرام؟ ترفند این بخش را نیز در ادامه ذکر خواهیم کرد.

بلاک شدن در اینستاگرام توسط افرادی که حساب خصوصی دارند

همینطور برای آشنایی بیشتر با بلاک های خود اینستاگرام و رفع آن ها، مطالعه مطلب روش رفع مشکل خارج شدن از بلاک لایک و کامنت اینستاگرام برای شما مفید و کاربردی خواهد بود.

دیدن پروفایل بلاک کننده در اینستاگرام

اگر پس از بلاک شدن در اینستاگرام سعی دارید پروفایل فرد بلاک کننده را ببینید، باید اکانت دیگری بسازید که با این روش از بلاک شدن هم مطمئن می شوید. روش دیگر استفاده از سایت اینستاگرام است. بدین صورت که شما پس از وارد کردن آدرس سایت اینستاگرام در مرورگر، بعد از گذاشتن یک علامت اسلش (/) بعد از آدرس سایت، آیدی شخص را وارد کنید. بدین صورت می توانید پروفایل او را ببینید. به طور مثال:

دیدن پروفایل بلاک کننده در اینستاگرام

با این روش حتی اگر شخص بلاک کننده را نتوانید با سرچ پیدا کنید، در این قسمت اکانتش را خواهید دید. قابل ذکر است که برای اکانت پروایت فقط پروفایل دیده می شود و جهت بازدید از پروفایل، باید اکانت بسازید.
همینطور بعضی از کاربران اینستاگرام نیز در باز کردن پیام های دایرکت مشکل دارند. اگر شما هم در این دسته هستید، مطالعه روش های رفع مشکل باز نشدن و ارسال پیام در دایرکت اینستاگرام را مطالعه کنید.

ارتباط با فرد بلاک کننده در اینستاگرام

پس از بلاک شدن در اینستاگرام، امکان ارسال پیام مستقیم یا دایرکت وجود ندارد. اما اگر شما بخواهید پیامی را به او بدهید، می توانید نام شخص را در کامنت یک پست عمومی تگ کنید و پس از آن متنی بنویسید. پس از تگ زدن، شخص قادر به خواندن کامنت شما و همینطور متن کامنت شما خواهد بود.

ارتباط با فرد بلاک کننده در اینستاگرام

در پایان اگر شما از کاربران فعال و طرفدار اینستاگرام هستید اما متاسفانه برخی از امکانات جدید این برنامه را ندارید، مطالعه مطلب چرا من برخی از قابلیت و گزینه های جدید اینستاگرام را ندارم را فراموش نکنید.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.