OGinsta

  • ۸۲۳۷

اکنون به آسانی می توان ادعا کرد که اینستاگرام محبوبترین شبکه اجتماعی در میان ایرانی هاست. با توجه به محدودیت دسترسی به دیگر شبکه های اجتماعی اینستاگرام با اقبال بسیار خوبی از سوی ایرانی ها مواجه شده است.
اینستاگرام علی رغم سادگی متاسفانه محدودیت هایی دارد که کار کردن با آن را برای کاربرها سخت میکند، به عنوان مثال شما توانایی دانلود تصاویر و ویدئو ها را از دیگر صفحات ندارید و برای این کار باید دست به دامن دیگر نرم افزارها بشوید. یا حتی کپی کردن مطالب و متن های زیر پست ها هم تا همین چند نسخه آخر از نرم افزار اینستاگرام امکان پذیر بود اما اکنون شما نمی توانید به با فشار ممتد دست روی متن مطلب را کپی کنید.
برای هر یک از این کارها باید یک نرم افزار جداگانه که اکثرا پر از تبلیغات هستند را نصب کنید.

OGinsta

یک راه حل ساده برای شما داریم، تنها کافیست برنامه OGinsta+ را در گوشی نصب کنید. این نرم افزار نسخه MOD شده یا اصطلاحا دلخواه سازی شده است و محیطی دقیقا شبیه خود اپ اینستاگرام دارد با این تفاوت که در پایین هر تصویر و یا ویدئو با تپ روی سه نقطه می توانید تصاویر و یا ویدئوی مورد نظرتان را به آسانی دانلود کنید. برای کپی متن هم درست مثل قبل روی گزینه دیدگاه تپ کنید و با فشار ممتد روی متن امکان کپی برای شما فراهم خواهد شد. علی رقم تمامی این موارد شما را قادر می سازد تا در آن واحد دو یوزر کاربری اینستاگرام را در یک گوشی اندرویدی فعال داشته باشید.
شما با نصب OGinsta می توانید روی تصاویر زوم کنید. اگر اهل اینستاگرام باشید و با این شبکه آشنایی دارید حتما به شما توصیه میکنم این اپ را نصب کنید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.