ایموجی قلب و فورتنایت در صدر استیکرهای سال 2018 اینستاگرام

  • ۱۵۵۶

به مناسبت نزدیک شدن به پایان سال میلادی، اینستاگرام اطلاعات جالبی را در مورد ترندهای داغ این شبکه اجتماعی طی سالی که گذشت با کاربران به اشتراک گذاشته است.
بر اساس این گزارش، کاربران اینستاگرام طی سال 2018 بیشتر از ۱۴ میلیون بار از ایموجی قلب استفاده کرده‌اند. بیشتر فیلتر صورت استفاده شده در این شبکه اجتماعی هم به فیلتر قلب اختصاص دارد.
بیشترین ترند دنبال شده در این شبکه اجتماعی هشتگ ASMR بود که خرد شدن لذت بخش اجسام را به تصویر می‌‌کشید. جالب است بدانید که بیشترین گیف استفاده شده در پست‌ها و استوری‌های اینستاگرام، گیف ایموجی قلب بود.

ایموجی قلب و فورتنایت در صدر استیکرهای سال 2018 اینستاگرام

مطابق انتظار سریع‌ترین رشد میان ترندها به بازی فورتنایت اختصاص دارد که بسیاری آن را پدیده سال 2018 می‌دانند. جدا از این موارد، اینستاگرام اطلاعات خاصی را در مورد مهم‌ترین اکانت‌های سال 2018 منتشر نکرده است. گفته می‌شود این شبکه اجتماعی قصد دارد طی آپدیت‌های آتی خود تمرکز را از روی تعداد دنبال کننده‌ها بردارد.
در مجموع، سال 2018 یک نقطه اوج‌گیری دوباره برای اینستاگرام محسوب می‌شد. در یکی از مهم‌ترین آپدیت‌های این پلتفرم سرانجام شاهد اضافه شدن ویدیوهای طولانی‌تر از یک دقیقه تحت قالب IGTV بودیم. همچنین طی ماهی که گذشت، سرانجام ارسال پیام صوتی در این شبکه اجتماعی ممکن شد.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.