-
جمعه, ۲۱ دی ۱۳۹۷، ۰۶:۴۲ ب.ظ
-
۲۲۲۰
اگر مشکلی دارید که در مسائل شناخته شده ما پوشش داده نشده است، لطفا این مراحل عیب یابی اینستاگرام را دنبال کنید. به یاد داشته باشید که قبل از دنبال کردن از این مراحل، همیشه باید مطمئن شوید که آخرین نسخه برنامه اینستاگرام و همچنین آخرین نسخه سیستم عامل تلفن یا رایانه شما، با آن اجرا می شود.
گوشی یا رایانه خود را راه اندازی مجدد کنبد
اگر مشکلی با اینستاگرام دارید، همیشه سعی کنید ابتدا گوشی یا رایانه لوحی خود را مجددا راه اندازی کنید.
اتصال اینترنت را بررسی کنید
در صورتی که راه اندازی مجدد دستگاه به شما کمک نکرد، لطفا اینستاگرام را هم با Wi-Fi و هم با اتصال داده تلفن همراه خود چک کنید. تا ببینید آیا مشکلی به دلیل اتصال ضعیف Wi-Fi یا اتصال داده تلفن همراه است.
حذف و نصب مجدد
اگر دستگاهتان راه اندازی مجدد شده و بررسی اتصال به شما کمک نکرد، سعی کنید اینستاگرام را حذف و دوباره نصب کنید:
آیفون و اپل
از صفحه اصلی، نماد برنامه اینستاگرام را لمس کرده و نگه دارید تا آن را لرزان شود.
روی x برنامه ضربه بزنید تا آن را حذف کنید. عکس ها و اطلاعات نمایه شما توسط اینستاگرام ذخیره می شود.
به App Store بروید، اینستاگرام را دوباره نصب کنید و سپس با نام کاربری و رمز عبور خود وارد شوید.
اندروید
به Settings تنظیمات گوشی یا رایانه خود بروید و روی Applications برنامه ها> Manage Applications مدیریت برنامه ها> Instagram ضربه بزنید.
روی Uninstall «حذف نصب» ضربه بزنید.
به فروشگاه Google Play بروید، اینستاگرام را دوباره نصب کنید و سپس با نام کاربری و رمز عبور خود وارد شوید.
هنوز موفق نشدم؟
اگر این مراحل مشکل شما را حل نکرد، نحوه گزارش اشکال را یاد بگیرید. تا بتوانیم در مورد آن تحقیق کنیم.