دانلود GT Recovery برنامه جی تی ریکاوری و بازیابی اطلاعات در اندروید

  • ۱۱۵۴

بسیاری از مواقع ممکن است بر اثر یک اشتباه اطلاعات گوشی شما پاک شود و اطلاعات مهمی را که در گوشی خود ذخیره کرده اید را از دست دهید . راه های بسیار زیادی برای بازگردانی اطلاعات وجود دارد که تا چندی پیش تنها محدود به کامپیوتر های قدرتمند بود اما امروزه به لطف پیشرفت سخت افزاری گوشی های هوشمند دیگر نیازی به استفاده از آنها نیست . برنامه GT Recovery – Undelete,Restore عنوان برنامه ای برای سیستم عامل اندروید است که توسط Hangzhou KuaiYi Technology Co., Ltd عرضه شده است تا بتوانید به سرعت فایل های حذف شده در گوشی خود را بازگردانی کنید .

دانلود GT Recovery برنامه جی تی ریکاوری و بازیابی اطلاعات در اندرویددانلود GT Recovery برنامه جی تی ریکاوری و بازیابی اطلاعات در اندروید


فرقی نمی کند که مخاطبین گوشی شما پاک شده باشد یا اطلاعاتی مانند موزیک و عکس ، هر کدام که باشد این برنامه با اسکن حافظه داخلی و خارجی گوشی شما می تواند فایل های پاک شده را بازگردانی کند . البته توجه داشته باشید که برای استفاده از این برنامه گوشی شما باید روت شده باشد و در صورتی که این گونه نباشد می توانید از برنامه GT Recovery for Windows که در رایانه های شخصی قابل اجرا است استفاده نمایید .از نکات قابل توجه این برنامه امکان پیش نمایش فایل هایی است که قصد بازگردانی آن ها را دارید یعنی پس از اینکه اسکن تمام شد می توانید لیستی از فایلهای پاک شده را مشاهده نمایید و مواردی را که می خواهید انتخاب و بازگردانی نمایید .

قابلیت های برنامه GT Recovery :

    پشتیبانی از فرمتهای ذخیره سازی FAT،EXT3،EXT4
    پیش نمایش فایل های صوتی و تصویری حذف شده پیش از بازگردانی
    امکان ریکاوری فایل های پاک شده بدون نیاز به کامپیوتر

البته توجه داشته باشید که در مواقعی که مدت زمان زیادی از حذف فایل شما گذشته باشد و پس از حذف فایلهای دیگری را در حافظه خود ذخیره کرده باشید ممکن است که این برنامه نتواند به خوبی در دستگاه شما کار کند و بهتر است برای استفاده قدرتمند تر از برنامه های تحت ویندوز استفاده نمایید . این برنامه را می توانید هم اکنون از وب سایت براتو دریافت نموده و لذت ببرید .

تغییرات نسخه جدید:

    رفع مشکلات وبهبود عملکرد نرم افزار

محیط برنامه

دانلود GT Recovery برنامه جی تی ریکاوری و بازیابی اطلاعات در اندرویددانلود GT Recovery برنامه جی تی ریکاوری و بازیابی اطلاعات در اندروید

دریافت با لینک مستقیم
حجم: 5.43 مگابایت
توضیحات: دانلود GT-Recovery_2.8.7 اندروید

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.