دانلود برنامه گو لانچر برای اندروید GO Launcher 3.17

  • ۹۷۱

برنامه GO Launcher z عنوان لانچری شیک ، هوشمند ، باریک و با قابلیت های شخصی سازی فوق العاده برای سیستم عامل اندروید است که نسخه آپگرید شده گو لانچر GO Launcher EX محسوب می شود.

دانلود برنامه گو لانچر برای اندروید

این لانچر با طراحی محیط کاربری جدید توانسته است تا تجربه ای به مراتب بهتر در عملکرد و کارایی نسبت به نسخه قبلی خود ارائه دهد . این برنامه بیش از ۱۰ هزار تم مختلف برای گوشی های موبایل مهیا کرده است که می توانید به صورت هفتگی از هر یک از آنها استفاده کنید تا برای سالیان سال هیچ وقت حس تکراری بودن به شما دست ندهد .

دانلود برنامه گو لانچر برای اندروید

طراحی این برنامه با موتور سه بعدی فوق العاده سبب شده است تا سرعت کار کردن با آن بسیار بالاتر برود و تجربه آن نیز به مراتب شیرین تر شود هم چنین با قابلیت هایی که در برنامه گنجانده شده برنامه های اضافی در گوشی را غیر فعال خواهد کرد تا گوشی شما همواره در بهترین وضعیت قرار داشته باشد . این قابلیت ها را با امکان شخصی سازی با بیش از هزاران ویجت و تم ترکیب کنید تا متوجه دلیل محبوبیت این لانچر برای سیستم عامل اندروید شوید .

دانلود برنامه گو لانچر برای اندروید

قابلیت های برنامه GO Launcher گو لانچر:

مدیریت برنامه ها و قفل کردن یا مخفی کردن آنها برای افزایش امنیت گوشی

وجود تم ها و برنامه های مختلف برای استفاده لذت بخش تر از گوشی

وجود ویجت های مختلف مانند ویجت تقویم یا آب و هوا

همانند برنامه لانچر لاین

دانلود برنامه گو لانچر برای اندروید

گو لانچر یکی از محبوب ترین برنامه های عرضه شده برای اندروید و محبوب ترین لانچر برای این سیستم عامل می باشد که تاکنون بیش از ۲۰۰ میلیون بار از مارکت گوگل دانلود شده و توانسته امتیاز ۴.۵ را به دست آورد . اگر شما هم مجذوب این لانچر شده اید هم اکنون می توانید آن را از وب سایت دانلودور به طور کاملا رایگان دریافت نمایید .

دانلود برنامه گو لانچر برای اندروید

تغییرات نسخه جدید:

رفع مشکلات و بهبود عملکرد نرم افزار

دانلود برنامه گو لانچر برای اندروید

دریافت با لینک مستقیم
حجم: 51.7 مگابایت
توضیحات: دانلود گو لانچر GOLauncherPro اندروید

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.