نحوه کار با برنامه Photo Lab فتو لب اندروید

  • ۴۲۸۰

در این مقاله، میخواهیم به آموزش نرم افزار Photo Lab Picture Editor و Photo Lab PRO اندروید بپردازیم. Photo Lab یکی از پرطرفدار‌ترین برنامه های ترکیب و جلوه‌بخشی به تصاویر می‌باشد که بیش از 800 افکت را در خود جای داده است!

شاید دوست داشته باشید تصویر خود را با یک عکس دیگر ترکیب کنید، یا افکت‌های خاص همچون محو شدگی، ایجاد جلوه‌های نوری و... را روی تصاویر خود اعمال کنید. همه این‌ تغییرات با Photo Lab امکان پذیر می‌باشد.

Learn Photo Lab Photo Editor Android

 آموزش نرم افزار Photo Lab Picture Editor اندروید

photolab

در اینجا هرکدام از منوها و امکانات این نرم افزار را به شما معرفی میکنیم و روش استفاده از آنها را آموزش میدهیم:

Feed: در این بخش می توانید افکت ها را در سه بخش Top، Trending و Recent مشاهده کنید:

Photo Lab PRO

با انتخاب یکی از افکت ها صفحه مربوط به افکت برایتان باز می شود که در آن تصویر ارسال شده و تصویر نهایی نمایش داده می شود و در پایین تصاویر می توانید از تصاویر موجودتان یا از طریق دوربین تصویر جدیدی بگیرید و آن افکت را به تصویر خود اضافه کنید:

Photo Lab PRO

بعد از انتخاب تصویر مورد نظرتان در صفحه Crop Photo می توانید حالت تصویرتان را مشخص کنید و تصویر را وارونه یا برعکس کنید:

Photo Lab PRO

بعد از پایان کار با لمس آیکون فلش، اضافه شدن افکت به تصویر مورد نظرتان شروع می شود و پس از چند ثانیه، تصویر نهایی برایتان نمایش داده می شود، می توانید بر روی تصویر نهایی استیکر، متن یا یک تصویر دیگر اضافه کنید و در نهایت آن را ذخیره کنید و یا با دوستان خود به اشتراک بگذارید:

Photo Lab PRO

Popular :در این بخش می توانید عمومی ترین افکت های نرم افزار را مشاهده کنید و از آن ها استفاده کنید:

Photo Lab PRO

My Profile :در بخش My combos این بخش دسته های تصاویر ساخته شده توسط شما نگهداری می شوند. در بخش My Templates نیز می توانید قالب های ساخته شده توسط خودتان را مشاهده کنید و یا با مراجعه به وبسایت اقدام به ساخت یک قالب جدید کنید:

Photo Lab PRO

Categories :در این بخش می توانید دسته بندی افکت های نرم افزار را مشاهده کنید و با توجه به علاقه خودتان از آن ها استفاده کنید:

Photo Lab PRO

منو : با لمس کردن آیکون منو در نوار بالایی نرم افزار یا با کشیدن انگشت از سمت چپ صفحه نمایش به سمت راست صفحه نمایش، منو برایتان باز خواهد شد. منو نرم افزار فقط شامل دسته بندی افکت ها است که در Categories موجود هستند:

Photo Lab PRO

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.