در رپورتاژ آگهی سایتهای ایرانی عموماً وبسایت یا اپلیکیشن آنلاین به دیگران معرفی میشود؛ این معرفی عموماً با گرفتن یک بکلینک همراه است.
همچنین افراد زیادی برای اینکه رتبه وبسایت خود را نزد گوگل افزایش دهند در ایران از این تنوع تبلیغات استفاده میکنند.
برای تبادل و مشاهده ی تبادل ریپورتاژ آگهی به انتهای مطلب بروید
فواید رپورتاژ آگهی
رپورتاژ، یک مقاله کامل برای معرفی برند شماست.
رپورتاژ آگهی در اصل مقاله ای است که شما در رسانههای مختلف آن را منتشر میکنید. بهطور حتم در یک مقاله فرصت و مجال بسیاری برای داستان گویی، معرفی برند، ایجاد نیاز در مخاطب و... دارید. در یک رپورتاژ مخاطب میتواند بهطور کامل با شما و کاری که انجام میدهید آشنا شود و حتی شاید او را متقاعد به خرید از شما کند. پس در نگارش رپورتاژ حسابی دقت کنید و سعی کنید محتوا آنقدر جذاب باشد که مخاطب تمام مقاله را مطالعه کند و برند شما را به خاطر بسپارد.
2. با کمک رپورتاژ در دید مخاطبین بسیاری قرار می گیرید
یکی از ویژگیهای مهم رپورتاژ آگهی این است که در میان محتواهای اصلی وبسایت هدف قرار میگیرد و همین امر باعث میشود مخاطب به چشم یک تبلیغ به آن نگاه نکند و در نهایت تعداد افراد زیادی مقاله شما را مطالعه کنند. تنها کاری که نیاز است شما انجام دهید انتخاب یک عنوان جذاب برای مقاله تان است تا هرچه بیشتر بتوانید مخاطبین را جذب کنید.
3. ریپورتاژ باعث کسب اعتبار و برندینگ شما می شود
اعتبار یکی از مهمترین فاکتورهایی است که با افزایش آن فروش شما بیشتر و بیشتر خواهد شد. اگر می خواهید برند خود را به عنوان یک نام معتبر در حوزه کاری خود نشان دهید بهطور حتم دادن رپورتاژ به رسانههای بزرگ و سایتهای خبری میتواند شما را به هدفتان برساند.
4. هزینه کمتر نسبت به دیگر روش های تبلیغاتی
رپورتاژ خبری در مقایسه با روشهای تبلیغاتی دیگر، هزینه ای به مراتب کمتر دارد. برای مثال اگر شما بخواهید به جای رپورتاژ، یک بنر در یک رسانه خبری اجاره کنید، حداقل هزینه ای چند میلیون تومانی برای شما خواهد داشت که در مقایسه با هزینههای رپورتاژ بیشتر میباشد .
5. به کمک رپورتاژ می توانید سئو وبسایت خود را تقویت کنید
رپورتاژ آگهی علاوه بر برندینگ و افزایش اعتبار، باعث افزایش سئو وبسایت شما نیز میشود. شاید عجیب به نظر برسد اما میتوان گفت یکی از اولین اهداف اصلی رپورتاژ تقویت سئو وبسایت است. وقتی لینک شما به همراه یک محتوای ویژه در یک سایت معتبر و با رنک بالا قرار میگیرد، گوگل به واسطه این وبسایت، به شما نیز اهمیت میدهد و رتبه وبسایت شما را در نتایج افزایش میدهد.
6. ریپورتاژ آگهی به راحتی می تواند در گوگل حضور یابد
سایتها و رسانههای خبری در نظر گوگل از جایگاه بالایی برخوردار هستند و شما به کمک رپورتاژ میتوانید از جایگاه بالای این وبسایتها نزد گوگل استفاده ای مفید کنید. پس اگر شما در محتوای رپورتاژ آگهی خود اصول سئو را رعایت کنید و کلمات کلیدی مناسبی را هدف قرار دهید، به راحتی میتوانید رتبه خود را در گوگل بهبود دهید و به طبع آن باعث افزایش بازدید سایت خود شوید.
7. رپورتاژ هیچوقت حذف نمی شود
می توان گفت یکی دیگر از فواید اصلی رپورتاژ، به دلیل تأثیرگذاری آن بر روی سئو، ایجاد تأثیری همیشگی و مداوم است که بسیاری از روشهای تبلیغاتی فاقد آن هستند. شما به لطف رپورتاژ میتوانید تا مدتها در صفحه اول گوگل ظاهر شوید و برند خود را به افراد بسیاری معرفی کنید. حتی اگر رپورتاژ آگهی شما به دلیل پستهای جدیدتر به صفحات دیگر تنزل یابد، باز هم لینکی که در رپورتاژ به وبسایت شما داده شدهاست همیشگی است و برای همیشه میتواند تأثیر خود را روی سئو وبسایت شما داشته باشد.
پس نتیجه میگیریم بهترین روش برای تبلیغات هدفمند در اینترنت ریپورتاژ آگهی میباشد و ما در سایت اینستاگرام ها قصد داریم با سایت های مختلف تبادل ریپورتاژ آگهی انجام دهیم
اگر سایت یا وبلاگ شما دارای رتبه لازم نمیباشد با پرداخت هزینه ای ناچیز تبلیغات خود را با ما آغاز کنید.
واتساپ :09305080549