استفاده و نصب هم زمان چند اکانت در اینستاگرام

  • ۲۸۶۱

با نسخه ی جدید اینستاگرام شما می توانید چندین اکانت ایجاد کنید و بدون ورود و خروج مکرر از آنها استفاده کنید . ما نحوه ی استفاده و آموزش استفاده ی همزمان چندین اکانت در نسخه های اندرویدی و آی او اس را در این پست برای شما قرار داده ایم.

اینستاگرام قابلیت جالب و بسیار کاربردی “استفاده از چند اکانت به صورت همزمان” را به اپلیکشن خود اضافه کرد و خیلی از این قابلیت استقبال شد.

ابتدا اینستاگرام به صورت آزمایشی این امکان را در سیستم عامل iOS در آخرین آپدیت برنامه اینستاگرام از گزینه ای جدید به نام “Add Account” در برنامه اینستاگرام اضافه کرد، گزارش میدادند که به وسیله آن میتوانستند به صورت همزمان از چندین اکانت در برنامه اینستاگرام استفاده کنند !

اکنون اینستاگرام در آپدیت 7.15 برنامه خود این قابلیت را به صورت نهایی و رسمی به اپلیکیشن خود در سیستم عامل های iOS و اندروید اضافه کرده است .

اخیرا بسیاری از افراد در اینستاگرام به غیر از یک اکانت شخصی ، یک اکانت تجاری برای تبلیغات کسب و کار خود دارند که تعویض بین اکانت ها (خارج شدن از اکانت شخصی و وارد شدن در اکانت تجاری و بالعکس ، خارج شدن از اکانت تجاری و وارد شدن در اکانت شخصی) در اینستاگرام کمی آزاردهنده است !

به همین دلیل توسعه دهندگان اینستاگرام تصمیم گرفتند تا قابلیت بسیار کاربردی و جالب “Account Switching” را به برنامه خود اضافه کنند !

به وسیله این قابلیت شما میتوانید همه اکانت های خود در اینستاگرام را به صورت همزمان در برنامه وارد کرده و هرگاه خواستید ، تنها با یک لمس ساده بین اکانت های خود سوییچ کنید .

::. آموزش ساخت چنیدن اکانت در نسخه ی اندرویدی اینستاگرام .::

::. آموزش ساخت چنیدن اکانت در نسخه ی آی او اسی اینستاگرام .::

 ویدیو منتشر شده در مورد این زمینه

به زودی

***

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.