مشخصات فنی سیستم عامل - ویندوز فون

  • ۲۹۶۱

آخرین نسخه های این سیستم عامل حتی اگر با فاصلهٔ کمی از هم منتشر شده باشد، سعی کرده است که برنامه های خود را کاملاً به روز رسانی کند.ارسال پیامک در ویندوز فون با ارسال پیامک در شبکه های اجتماعی ادغام شده است و امکان تبدیل کلام به نوشتار در فرستادن پیامک وجود دارد.

آخرین نسخه های این سیستم عامل حتی اگر با فاصلهٔ کمی از هم منتشر شده باشد، سعی کرده است که برنامه های خود را کاملاً به روز رسانی کند.ارسال پیامک در ویندوز فون با ارسال پیامک در شبکه های اجتماعی ادغام شده است و امکان تبدیل کلام به نوشتار در فرستادن پیامک وجود دارد. سرویس های هات میل، جیمیل و یاهو میل به صورت پیش فرض برای این سیستم عامل طراحی شده‌اند و دیگر سرویس های ایمیل را می‌توان روی گوشی هایی که مجهز به ویندوز فون هستند، تنظیم و از آن‌ها استفاده کرد.

یکی از مهم‌ترین ویژگی های ویندوز فون، انتقال فایل های رسانه ای از کامپیوتر به موبایل با استفاده از برنامهٔ Zunefor Windows Phone است. این نرم‌افزار تمامی فایل های صوتی و تصویری موبایل را نمایش می‌دهد و امکان آپلود یا اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی هم با اسفاده از آن وجود دارد.

مشخصات فنی سیستم عامل - ویندوز فون

 بازی های برنامه ریزی شده برای ویندوز فون در نوع خود جدید و با کیفیت هستند و کاربران از راه مارکت پلیس می‌توانند تازه‌ترین بازی‌ها، موزیک ویدئوها و اپلیکیشن ها را دریافت کنند.

آخرین نسخهٔ این سیستم عامل، ویندوز فون ۸ است که مهم‌ترین ایراد آن عدم پشتیبانی مناسب از نسخه های پیشین است.با این حال مایکروسافت مدتی پیش آپدیت ویندوز فون جدید این شرکت که کاربران مدت‌ها در انتظارش بودند را معرفی کرد به همراه آپدیت ویندوز فون مانگو، آپدیت Marketplace ویندوز فون هم ارائه شد و کاربران این سیستم عامل می‌توانند آخرین اپلیکیشن های ویندوز فون را روی اسمارت فون های خود نصب کنند.

شاید تعداد کاربران این سیستم عامل به پای اندروید و iOS نرسد، اما به هر حال بخشی از موبایل های جدید معرفی شده به بازار دارای ویندوز فون هستند و قطعاً ارائه آپدیت های مورد نیاز آن‌ها الزامی خواهد بود.

×××

  • انسان آگاه می داند که زندگی پیوسته در حال تغییر است؛ زندگی یعنی تغییر. تنها یک چیز همیشگی است و آن خود تغییر است.((اشو))
    پاسخ مدیر :
    .
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.