دانلود برنامه دانلود از اینستاگرام

  • ۲۳۱۵

 یک نرم‌افزار رایگان، کوچک و کارآمد، بدون دسترسی اضافه، برای دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام، تنها با چهار کلیک! - لطفاْ با رأی 5 ستاره از ما حمایت کنید.

لطفاً برای استفاده بهتر، مطالب زیر را بخوانید:
این برنامه سبک و کم‌حجم برای دانلود تصاویر و فیلم‌ها با کیفیت اصلی از اینستاگرام تهیه شده است. با استفاده از این نرم‌افزار، به Capture کردن عکس از صفحه نمایش که کیفیتی بسیار پایین‌تر از کیفیت اصلی دارد نیازی نخواهید داشت و می‌توانید عکس‌ها و فیلم‌های مورد علاقه خود در اینستاگرام را بر روی گوشی و یا تبلت، ذخیره کنید. پس از آن امکان ارسال توسط بلوتوث و یا سایر برنامه‌ها مهیاست.
این نرم‌افزار در درون خود یک راهنمای تصویری بسیار ساده برای آموزش نحوه عملکرد دارد.
مسیر ذخیره فایل‌ها در حافظه نیز پوشه /storage/SadraInstagramDL/ است. File Manager دستگاه خود را اجرا کرده (مدیریت فایل) و پوشه SadraInstagramDL را باز کنید.

#هشتگ دانلود برنامه دانلودر اینستاگرام

چگونگی استفاده از نرم‌افزار :
- در گوشه سمت راست و پایین تصویر یا ویدئو در اینستاگرام، یک دکمه ... (3 نقطه) دیده می‌شود روی آن کلیک کنید.
- سپس گزینه Copy Share URL را انتخاب کرده، وارد برنامه 'دانلود از اینستاگرام' شوید.
- دکمه Paste و سپس دانلود را کلیک کنید.

دقت کنید که اینستاگرام برای حفظ حریم خصوصی، امکان ذخیره برخی عکس‌ها را برداشته است. برای اطمینان از این مساله، با کلیک بر روی آیکون سه نقطه (...) در سمت راست و پایین عکس، می‌توان متوجه شد که عکس، توسط ارسال کننده آن خصوصی شده و امکان ذخیره وجود ندارد. نبودن گزینه Copy Share URL هنگام کلیک بر روی آیکون، بیانگر این محدودیت است. معمولاً صفحات خصوصی یا Private که برای دنبال کردن (فالو) به تائید نیاز دارند، ذخیره عکس را مسدود کرده‌اند.
- از آنجا که فرمت ویدئوهای اینستاگرام MP4 است بهتر است که از پخش کننده استاندارد تبلت یا گوشی خود استفاده کنید. برخی نرم‌افزارها تنها صدای فیلم را پخش می‌کنند.
- توجه کنید که ممکن است سرویس اینترنت شما با https سازگار نباشد بنابراین اگر به مشکلی برخوردید https را در url به http تبدیل کنید.

دریافت با لینک مستقیم
حجم: 4.27 مگابایت
توضیحات: دانلود برنامه instagram-downloader-1-0-3

***
نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.