اینستاگرام امکان جدید و عالی ترجمه داخل برنامه را به اپلیکیشن خود اضافه کرد

  • ۱۸۶۷

اگر در پست‌های اینستاگرامی خود دقت کرده باشید گزینه‌ای به شکل See Translation اضافه شده است. اینستاگرام به تازگی قابلیت ترجمه‌ی داخل برنامه را به اپلیکیشن خود اضافه کرده است که می‌تواند خیلی مفید باشد. با وبلاگ ما همراه باشید.

اینستاگرام با اضافه کردن قابلیت ترجمه‌ی درون برنامه، امکان ترجمه‌ی کامنت‌ها، کپشن و توضیحات داخل بیو را فراهم کرده است. این شبکه‌ی اجتماعی که زیر نظر فیسبوک قرار دارد به تازگی اعلام کرده با اضافه شدن قابلیت ترجمه، امکان برگردان خودکار کمان‌ها و توضیحات نوشته به زبان مورد نظر کاربران فراهم می‌شود. متن مورد نظر با استفاده از ترجمه‌ی ماشینی به زبان انتخاب شده توسط کاربران در تنظیمات برنامه ترجمه می‌شود و برای این کار کافی است روی گزینه‌ی see translation زیر کامنت‌ها یا کپشن‌های تصاویر کلیک کنید.

#هشتگ اخبار اینستاگرام

مترجم اینستاگرام

به نظر می‌رسد اینستاگرام عزم خود را جزم کرده تا با تغییرات جدید بتواند رقبایی چون توئیتر و فیسبوک را پشت بگذارد. هر دو شبکه‌ی اجتماعی مذکور مدتی است از ترجمه‌ی ماشینی پشتیبانی می‌کنند. اینستاگرام اعلام کرده این نسخه‌ی نهایی این ویژگی از ماه جولای در اختیار کاربران قرار می‌گیرد ولی ممکن است روی پست‌های قدیمی‌تر کار نکند. ضمن اینکه هنوز از چند زبان محدود پشتیبانی می‌شود.

اینستاگرام در این باره پستی را در صفحه‌ی خود منتشر کرده است:

در ماه پیش رو، می‌توانید با استفاده از گزینه‌ی ترجمه، توضیحات بیو یا کامنت‌های نوشته شده به زبان‌های مختلف را به زبان مورد نظر خود مشاهده کنید. جامعه‌ی کاربران ایسنتاگرام با سرعت در حال پیشرفت است و فراتر از انتظار ما جهانی شده است. به زودی شرایطی را فراهم می‌کنیم که بتوانید فارغ از زبان مادری خود، لحظات را درک کنید.

به نظر شما اگر امکان ترجمه از زبان فارسی به زبان‌های دیگر فراهم شود افرادی چون مسی درباره‌ی ما چگونه فکر می‌کنند؟!

***

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.