با سایت بست ناین پستی از محبوب ترین عکس هایتان بسازید

  • ۵۰۶۱

شما می توانید از طریق یک وبسایت معروف، با وارد کردن نام آیدی اینستاگرام خود، از نرم افزار بخواهید تا ۹ عکسی که بیشترین لایک‌ها را در سال ۲۰۱۵ خورده اند جمع آوری کرده و در قالب یک پست برای شما ارسال نماید.

با اتمام سال ۲۰۱۵ میلادی و آغاز سال ۲۰۱۶ یک وبسایت خارجی اقدام به کاری جالب کرده است. این وبسایت قابلیت جالبی را در اختیار کاربران اینستاگرام قرار می‌دهد که با استقبال عمومی حتی از طرف خواننده ها و بازیگر‌های مشهور هالیوودی روبه رو بوده است.

با سایت بست ناین پستی از محبوب ترین عکس هایتان بسازید

این وبسایت به کاربران این امکان را خواهد داد که با وارد کردن نام آیدی اینستاگرام خود، از نرم افزار بخواهند تا ۹ عکسی که بیشترین لایک‌ها را در سال ۲۰۱۵ خورده اند جمع آوری کرده و در قالب یک پست برای شما ارسال نماید.

آموزش ساخت پست اینستاگرامی رایگان 

مرحله اول:

ابتدا وارد وبسایت 2015bestnine.com شوید. سپس در بالای صفحه و در کادری که عبارت Instagram iD نوشته شده است، آی‌دی اینستاگرام خود را وارد کرده و سپس کلید اینتر را بفشارید.

مرحله دوم:

 پس از گذشت چند دقیقه این تصاویر شما ساخته خواهند شد.

علی زیرایی در اینستاگرام

اگر با تلفن هوشمند خود این اقدام را انجام داده باشید می‌توانید از طریق همان وبسایت به صورت مستقیم در اینستاگرام خود تصویر ایجاد شده را پست کنید. ولی اگر با کامپیوتر یا لپ تاپتان این کار را انجام داده باشید، می‌بایست بر روی تصویر کلیک راست کرده، آن را در کامپیوتر خود ذخیره و سپس بر روی اکانت اینستاگرام خود پست نمایید.

***
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.