چگونه تصاویر اینستاگرام دیگران را در گوشی و کامپیوتر ذخیره کنیم؟

  • ۳۷۳۴

اینستاگرام به صورت پیش‌فرض اجازه ذخیره تصاویر دیگران را به شما نمی‌دهد و به این منظور آموزش تصویری کاملی از ذخیره ی عکس کاربران اینستاگرام در کامپیوتر و گوشی موبایل شما فراهم کرده ایم.

اولین راه حل اسکرین شات گرفتن در گوشی موبایل : اما از آن‌جایی که به هر حال تصاویر هنگام به اشتراک‌گذاری تا اندازه ۶۱۲ در ۶۱۲ پیکسل کوچک می‌شوند اگر از گوشی‌های با وضوح ۷۲۰p به بالا استفاده می‌کنید می‌توانید از صفحه اسکرین‌شات بگیرید و قسمت مورد نظر را جدا کنید.

نحوه ی اسکرین شات گرفتن در 99 درصد گوشی های موبایل لمسی توسط دو دکمه ی خاموش و کم کردن میزان صدا انجام می پذیرد

اسکرین شات صفحه ی موبایل علی زیرایی

راه حل دوم اسکرین شات گرفتن در کامپیوتر : نحوه ی اسکرین شات گرفتن در کامپیوتر هم بسیار ساده می باشد .

ابتدا وارد سایت www.instagram.com می شوید و عکس مورد نظرتون را انتخاب می کنید و در کیبورد خود دنبال دکمه ی prt sc sysrq بگردید و آن را فشار بدهید و بعد به برنامه ی نقاشی ویندوز کامپیوتر خود pint بروید و کنترل وی ( ctrl + v ) را بزنید و عکس مورد نظر را کپی کرده اید و ان را در کامپیوتر خود ذخیره کنید.

راه حل دوم اسکرین شات گرفتن در کامپیوتر

راه حل سوم ذخیره کردن عکس های خودتان بدون آپلود در اینستاگرام : اینستاگرام دارای فیلترها و قابلیت‌های ویرایش خوبی است که شاید بعضی‌ها فقط بخواهند از آن‌ها استفاده کنند و علاقه‌ای به اشتراک گذاشتن عکس‌هایشان ندارند. برای اینکار ابتدا باید گزینه‌ی ذکر شده در قسمت قبل (Save original photos) را فعال کنید(مطابق شکل بالا). سپس عکس خود را انتخاب و ویرایش‌های لازم را در آن ایجاد کنید. سپس حالت Airplaine mode را فعال کنید و به برنامه برگردید. سپس گزینه‌ی آپلود را انتخاب کنید.

طبیعتا عکس مورد نظرتان آپلود نمی‌شود اما در گالری شما ذخیره خواهد شد. سپس می‌توانید آپلود را کنسل کنید و حالت پرواز را غیرفعال نمایید.

راه حل چهارم ذخیره کردن عکس های خودتان در گوشی :برای ذخیره‌ی عکس‌های خودتان در گوشی فقط کافیست به بخش تنظیمات رفته و گزینه‌ی Save Original Photo را فعال کنید تا تمام عکس‌هایتان به صورت اتوماتیک در یک آلبوم ذخیره شوند.

Save Original Photo

راه حل پنجم ذخیره ی عکس ها با کیفیت کامل و اصلی در هارد درایو کامپیوتر : اگر می‌خواهید عکس مورد نظرتان را از طریق ویندوز و در داخل هارد درایو ذخیره کنید ٬ کار بسیار ساده‌ای را در پیش دارید. در ابتدا باید وارد صفحه‌ی مربوط به عکس مورد نظر شوید. اگر عکس مربوطه توسط یکی از کسانی که دنبال می‌کنید که نیازی به اینکار نیست. اول از همه باید بر روی عکس مورد نظر کلیک راست کنید و گزینه‌ی Inspected Element را انتخاب کنید.این گزینه‌ در تمامی مرورگرها و در نسخه‌های جدیدترشان وجود دارد.

پس از این کار وارد صفحه‌ای مطابق تصویر پایین می‌شوید. در این صفحه مطابق عکس زیر بر روی دکمه کلیک چپ کنید

اسکرین شات گرفتن در ویندوز

بعد از ان صفحه ی دیگری باز می شود که بسیار جالب می باشد شما با استفاده از این امکان می توانید کیفیت و وضوح تصویری و برش تصویر همانند فتوشاپ انجام دهید و بعد از تنظیمات دکمه ی دوربین همانند تصویر زیر فشار بدهید و اسکرین شات شما در هارد درایو ویندوز شما ذخیره می شود

اسکرین شات گرفتن در ویندوز

به همین راحتی که می بینید می توانید هر عکس در اینستاگرام با راه حلی های زیادی ذخیره کنید.
بهترین راه حلی که به شما پیشنهاد می کنم ذخیره ی عکس های اینستاگرام توسط اپلیکشن های مختلفی که به صورت مستقیم و بدون هیچ دردسری دانلود می کنند هست
این اپلیکشن ها برای سیستم عامل های مختلف موجود می باشد که در وبلاگ ما هم می توانید دانلود کنید و بر گوشی خود نصب کنید و به راحتی تمام عکس و فیلم و حتی متن اینستاگرام را دانلود کنید
در سرچ سایت این متن ( دانلودر اینستاگرام ) را سرچ کنید و دانلود کنید
***
  • محمد آذرکار
    ممنون یک راه هم هست، اگر دوست داشتید قرار بدید.
    اگر آدرس صفحه مورد نظر رو در مرورگر کروم باز کنید، روی صفحه راست کلیک کنید و گزینه آخر inspect element رو انتخاب کنید در اونجا یک تب قرار داره به اسم network وقتی روی اون رفتید باید با کلید f5 صفحه را refresh کنید ، عکس های صفحه در اینجا لود میشوند و براحتی عکس خود را پیدا کنید و در صفحه جدید ذخیره نمایید.
    پاسخ مدیر :
    احسنت بسیار عالی بود
    به زودی به پست اضافه می کنم ممنون بابت راهنمایی و آموزش بیشتر به ما
  • ممنون از آموزش خوبتون خیلی عالی بود
    سعی کنید فیلم های آموزشی هم به سایتتون اضافه کنید
    پاسخ مدیر :
    خواهش می کنم
    چشم ایشالله در دستور کار قرار می دهیم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.