آموزش کسب در آمد از اینستاگرام

  • ۲۴۴۶

در این بخش می پردازیم به کسب در آمد از اینستاگرام که بسیار مهم می باشد. خیلی ها از خود سوال می کنند آیا کسب در آمد از اینستاگرام واقعیت دارد؟و خیلی های نحوه ی کسب در آمد توسط اینستاگرام را دوست دارند یاد بگیرند و از اینستاگرام کسب در آمد کنند

اولین چیزی که در این مبحث به ذهن ما می خورد این است که آیا کسب در آمد واقعیت دارد؟

#هشتگ بازاریابی اینستاگرام

امروزه تب استفاده از شبکه های اجتماعی به شدت بالا رفته است. حال طبق یک قاعده کلی هر جا که شخصی حضور داشته باشد پس باید مبادلاتی تجاری نیز شکل بگیرد. در حقیقت هر جایی که جمعیتی باشد بازاری نیز باید درخور آن جمعیت به وجود بیاید. حال امروزه که جمعیت بزرگی در شبکه های اجتماعی غوطه ور گردیده اند پس بعید نیست که عده ای بتوانند. از موقعیت شکل گرفته بهره مند گردند و کسب و کاری به راه بیندازند و پولی به جیب زنند. اینستاگرام از آن دسته سرویس هایی است که به طور مشخص کاربر محور بوده و کاربران خودشان در آن به تبادل محتوا مبادرت می ورزند. پس نتیجه می گیریم که در اینستاگرام می توان کسب درآمد کرد.

اینستاگرام

حتما شنیده اید که افرادی هستند که از instagram درآمد میلیونی دارند. پس حتما به این فکر افتاده اید که چطور امکان دارد؟

اینستاگرام فضایی را به وجود آورده است که هر شخص حقیقی و حقوقی بتواند در آن اکانتی داشته باشد و مطالبی که مد نظرش است را به همراه یک عکس و یا ویدیو برای دنبال کنندگانش ارسال نماید. در این بین پیج هایی وجود دارند که افراد زیادی آن ها را دنبال یا به عبارتی فالو می کنند. پیج هایی که هر مطلبشان هزاران لایک می خورد و هزاران نفر از آن ها بازدید می کنند. اما چگونه مدیران این پیج ها کسب درآمد می کنند؟

روش اول: فروش مستقیم محصولات. به احتمال زیاد خیلی از تولید کنندگان لوازم شخصی، مد یا لوازم تزئینی را می‌توانید در اینستاگرام پیدا کنید که تصاویر اجناس خود را منتشر می‌‌کنند، به فروش می‌رسانند و از اینستاگرام به عنوان یک رسانه رایگان برای تبلیغ محصولات خودشان استفاده می‌کنند. این روش زودبازده‌ترین روش کسب درآمد از اینستاگرام است.

روش دوم: تبلیغات. در این روش افراد با ترفندهایی که در ادامه ذکر می‌کنیم به تعداد قابل توجهی دنبال‌کننده یا همان فالور دست پیدا می‌کنند و تبدیل به یک رسانه پر بازدید می‌شوند، سپس با قرار دادن تصاویر تبلیغاتی در بین محتوای منتشر شده، به درآمد خوبی می‌رسند. این روش ساده‌ترین روش کسب درآمد از اینستاگرام است.

کسب در آمد از اینستاگرام

روش سوم: برندسازی. این روش مخصوص صاحبان کسب‌وکارهاست که از پتانسیل اینستاگرام برای توسعه برند و بازاریابی خود استفاده می‌کنند. برندها در این روش به صورت دائم روی محصول یا خدمات خاصی تأکید نمی‌کنند و به جای فروش مستقیم محصول، سعی در هدایت کردن مشتری به محل اصلی عرضه محصول خود که وب‌سایت یا فروشگاه است دارند. این روش اصولی‌ترین و بهترین روش کسب درآمد از اینستاگرام است.

روش چهارم: خرید و فروش صفحات و فالور. این روش در واقع همان دلالی است که همه‌جا وجود دارد. افرادی صفحات کاذب درست می‌کنند و با روش‌های عجیب و غریب کاربر جذب کرده و بعد به دیگران می‌فروشند و در این بین از هیچ تلاشی برای سوء استفاده از اعتماد دیگران دریغ نمی‌کنند! اگر چه این روش می‌تواند درآمد خوبی داشته باشد اما بدترین روش درآمد اینترنتی از این شبکه‌اجتماعی است…

***

  • قیافه داشته باشی به راحتی می تونی کسب در آمد کنی
    پاسخ مدیر :
    ههه بله داشتن یک قیافه ی برند بسیار پول ساز می تونه باشه
  • خیلی ممنون از سایت خوبتون
    استفاده کردیم از این آموزش
    پاسخ مدیر :
    خواهش
    خدا را شکر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.