علت لود نشدن تصاویر , فیلم ها و پست های اینستاگرام چیست؟

  • ۳۶۵۲

مدت نسبتا زیادی‌ است که اینستاگرام در ایران دچار یک اختلال جدی شده است. در این اختلال ، عکس‌ها و کلیپ ها (پست‌ها) در اینستاگرام به‌درستی لود (باز) نمی‌شوند و کاربران ایرانی نمی‌توانند خیلی از پست‌ها را مشاهده کنند.

#هشتگ آموزش تصویری حل مشکلات اینستاگرام

این وضعیت به‌هیچ‌ وجه قابل تحمل نیست و اکثر مردم به دنبال علت اصلی این مسئله و راه‌حل مناسب آن هستند.

علت لود نشدن تصاویر , فیلم ها و پست های اینستاگرام چیست؟

اگر به گذشته ها نگاهی بیندازیم متوجه می‌شویم که در سال‌های 2013 ، 2014 و 2015 مشابه چنین اختلالی در سرتاسر جهان وجود داشته است و برخی افراد از وجود چنین اشکالاتی در اینستاگرام‌ خبر داده بودند. اما این اختلال همیشه موقتی بوده و پیش نیامده است که برای مدت طولانی دوام بیاورد. سوالی که در این‌جا مطرح می‌شود این است که آیا اختلال « لود نشدن پست‌ها در اینستاگرام » که مدت‌هاست در ایران وجود دارد از جنس همین اختلالات است یا شکل متفاوتی‌ست؟!

حتما مطلع هستید که کمپانی عظیم فیس‌بوک در سال 2012 اینستاگرام را با قیمت یک میلیارد دلار از صاحبان آن خریداری کرد. طبیعتا پس از این خرید، مسئولین فیس‌بوک به فکر یک‌ پارچه‌ سازی سرورهای اینستاگرام با سرورهای خودشان بودند. این روند انتقال اطلاعات و داده‌ها، از آن روزها تا مدتی پیش، به‌آهستگی اما پیوسته در حال انجام بوده است. از آن‌جا که فیس‌بوک و سرورهای آن در کشور ما مسدود و غیرقابل دسترسی هستند بنابراین جای هیچ تعجبی نیست که برخی عکس‌ها (پست‌ها) به‌درستی نمایش داده نشوند و با پیغام « Couldn't load image. Tap to retry » مواجه شویم؛ همان‌طور که حتما بارها و بارها این پیغام را مشاهده کرده‌اید و به‌نوعی از آن متنفر هستید.

اینستاگرام

چرا تمامی پست‌ها مسدود نیستند و تنها برخی از آن‌ها شامل این محدودیت می‌شوند؟! اول اینکه اینستاگرام در کشور ما به تیغ فــیـلتـ.رینگ هوشمند دچار است و برخی کارها باعث گرفتار شدن پست‌ها در چنگال فـــیــلـ.ترینگ می‌گردد. بنابراین دیگران نمی‌توانند این پست‌ها را در حالت عادی ببینند. دلیل دیگر اشتباهات فـــیــلـ.ترینگ هوشمند در پالایش عکس‌هاست. همین اشتباهات باعث می‌شود که حتی عکس‌هایی که هیج موردی هم ندارند، در زُمره‌ی مسدودی‌ ها قرار گیرند.

دلیل سوم همان است که در پاراگراف قبل به آن پرداختیم. این‌که دسته‌ای از عکس‌ها در سرورهای فیس‌بوک آپلود و ذخیره می‌گردند و همین علت اصلی باز نشدن آن‌هاست.

 چه کارهایی باید انجام دهیم تا بتوانیم آن‌ها را ببینیم و همین‌طور چه کارهایی انجام دهیم تا عکس‌هایمان مسدود نشوند؟ برای دیدن و لود شدن پست‌ های دیگران تنها راه استفاده از یک وی‌پــی‌اِن مناسب است. در شرایط فعلی هیچ راهی جز ابزارهای دورزننده‌ی فیـــلـ.ترینگ نمی‌تواند باعث لود شدن تمامی پست‌ها شود.
اما برای اینکه عکس‌ها و پست‌های‌مان برای دیگران لود شوند بهتر است به این موارد دقت کنید

1. قسمت bio پیج‌تان را از کلمات بد و مورددار پاک‌سازی نمایید 2. از هشتگ‌های نامناسب استفاده نکنید 3. در هنگام آپلود عکس از افکت‌های آماده‌ی اینستاگرام استفاده نکنید 4. در ساعات خاصی پست بگذارید 5. در هنگام پست گذاشتن از وی‌پــی‌اِن استفاده نمایید 6. دقت داشته باشید که در کامنت‌های زیر پست‌های‌تان، فالوورهای‌تان از کلمات و جملات زشت و نامناسب استفاده نکنند 7. یوزنِیم پیج‌تان مناسب باشد 8. به‌هیچ‌وجه عکس از بدن‌‌های عریـــان منشتر نکنید.

شما اگر با مرورگر و از طریق نسخه وب اینستاگرام به صفحه «کریستیانو رونالدو» بروید و برای مثال این پست او را باز کنید، می‌بینید به‌ راحتی لود می‌شود و دچار فـــیــلـ.ترینگ نیست

اینستاگرام کریستاینو رونالدو

اما اگر از طریق اپلیکیشن (برنامه) اینستاگرام برای دیدن و مشاهده‌ی همین پست اقدام نمایید، در نهایت تعجب خواهید دید که مسدود است!


Couldn't load image. Tap to retry

خوب حالا دلیل را فهمیدید وقت آن رسیده که این مشکل را بر طرف کنید برای رفع این مشکل به این صفحه بروید

***

  • واقعا زدن تو اینستا ریدن
    حیف همچین برنامه ی نیست بخدا
    پاسخ مدیر :
    کاملا موافقم
  • واقعا از دست ایران و ای چیزاش حیف اینستا
    پاسخ مدیر :
    اره اینستا را خیلی محمدود کردن
  • ارزو بیگی
    اینستا گرام رو پاک کردم که به روز رسانی کنم دیگه لود نمیشه چکار باید بکنم راهنمایی کنید
    پاسخ مدیر :
    احتمالا انسخه ای که بروز کردین با نسخه ی اندروید شما سازگاری ندارید
    اندروید و مدل موبایلتون رو ذکر کنید؟
  • ارزو بیگی
    اینستا گرام رو پاک کردم که به روز رسانی کنم دیگه لود نمیشه چکار باید بکنم راهنمایی کنید
    پاسخ مدیر :
    اندروید و مدل موبایلتون بفرمایید
  • سلام.اینستاگرامم رو آپدیت میکنم خطای تجزیه میده برای نصبش.یعنی دیگه نمیتونم نسخه به روز اینستاگرام رو داشته باشم؟باید با همون قدیمی سر کنم؟
    پاسخ مدیر :
    سلام اگر اندروید موبایلتون زیر ۵ باشه دیگر بروزرسانی نخواهید داشت
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.