برای افزایش تعداد فالوورها در اینستاگرام این رازهای علمی را انجام دهید

  • ۲۰۳۶

در این مطلب به توضیح مواردی خواهیم پرداخت که باعث خواهند شد تعداد افرادی که تصاویر شما را دنبال می‌کنند روز به روز افزایش یابند. این رازها با مطالعات و جستجوی فراوان بدست آمده‌اند، پس بدنیست برای یک‌بار هم که شده تاثیر آن‌ها را بر افزایش تعداد فالوورهای خود بررسی کنید.

چگونه می‌توانم فالوورهای بیشتری در اینستاگرام داشته باشم؟ عکس‌های من بسیار خوب هستند اما به‌اندازه کافی لایک نمی‌گیرند! من به فالوورهای بیشتری در اینستاگرام نیاز دارم! چکار کنم تا افراد بیشتری پست‌های من را ببینند؟پس با ما همراه باشید

نیازی به مربعی بودن عکس‌های شما در اینستاگرام نیست!

اینستاگرام = عکس‌های مربعی! این تساوی، محدودیتی است که ما در ذهن خود ایجاد کرده‌ایم تا به سراغ یافته‌ های جدید نرویم اما واقعیت این است که هیچ نیازی به مربعی بودن عکس‌ها نیست. با توجه به اینکه نسبت استاندارد در اکثر دوربین‌ها 2:3 است عکس‌های افقی یا عمودی با ابعاد واقعی جذاب‌تر خواهند بود و از سوی دیگر برنامه‌های آنلاین متفاوتی وجود دارند که به شما این امکان را خواهند داد تا بدون برش تصویر آن‌را به همان صورت منتشر کنید. برنامهInstasize برای iOS، برنامه NoCrop for Instagram برای اندروید و برنامه Cropic برای ویندوز از جمله این برنامه‌ها به‌شمار می‌آیند.

نیازی به مربعی بودن عکس‌های شما در اینستاگرام نیست!

استفاده از پست‌هایی با چهره خودتان یا افراد دیگر

مطمئنا همه ما به پست‌هایی که در آن‌ها چهره افراد وجود دارند توجه بیشتری می‌کنیم. مهم نیست که این افراد در خیابان، ملاقات، ویدئو و یا در مکان‌های دیگری باشند. انستیتو تکنولوژی Georgia و آزمایشگاه یاهو در تحقیقاتی به تحلیل 1.1 میلیون تصویر در اینستاگرام پرداخته که نتیجه آن به شرح زیر است:

نسبت لایک‌ها در عکس‌هایی با چهره افراد 38 درصد بیشتر از عکس‌هایی است که در آن‌ها خبری از چهره نیست. کامنت‌ها یا همان اظهارنظرها در پای عکس‌هایی با چهره افراد 32 درصد بیشتر از تعداد کامنت‌ها در تصاویری است که هیچ چهره‌ای در آن وجود ندارد.

استفاده از پست‌هایی با چهره خودتان یا افراد دیگر

این نتایج به‌خوبی نشان دهنده ی آینده روشن عکس‌های سلفی هستند. با این اوصاف در صورتی که حتی حساب کاربری حقوقی و یا مربوط به تبلیغ برای برندی خاص را در اختیار دارید، در به‌روزرسانی‌های خود استفاده از چهره افراد را فراموش نکنید. حساب رسمی نشنال جئوگرافیک به‌خوبی از چهره افراد در تصاویر خود استفاده می‌کند.

در تصاویر خود از رنگ های آبی و زرد استفاده کنید

در صورتی که شما حساب کاربری مربوط به یک شرکت و یا برند را در اینستاگرام اداره می‌کنید، مدنظر داشته باشید که براساس تحقیقات دانشگاه Winconsin، عکس‌هایی که از رنگ‌های زرد و آبی بیشتری بهره می‌برند تاثیر بیشتری بر روی جلب نظر مخاطبان دارند.

در تصاویر خود از رنگ های آبی و زرد استفاده کنید

استفاده از کپشن های ( نوشته های ) بیشتر جهت توضیحات بیشتر در مورد پست های خود

استفاده از کپشن‌های طولانی‌تر باعث خواهد شد افراد، درک بهتری از تصاویر شما داشته باشند و بنابراین بیشتر با تصاویر شما ارتباط برقرارکرده و آن‌ها را لایک کنند و یا به اظهار نظر در خصوص عکس‌های شما تشویق شوند

استفاده از کپشن های ( نوشته های ) بیشتر جهت توضیحات بیشتر در مورد پست های خود

در مطالعه انجام شده توسط دانشگاه Winconsin و شرکت Olapic نتیجه بدست آمده نشان می‌دهد محصولاتی که از کپشن‌های طولانی‌تری بهره می‌برند در مقایسه با محصولاتی که کپشن و توضیح کوتاه تری برای آن‌ها درج شده فروش بیشتری دارند. بنابراین فارغ از آنچه که هدف شما در استفاده از اینستاگرام می‌باشد، استفاده از کپشن‌ها و توضیحات مزین به هش‌تگ طولانی‌تر می‌تواند داستانی که ماورای عکس شما وجود دارد را به خوبی بازگو کند.

در تصاویر خود از رنگ های روشن تر استفاده کنید
انستیتو تکنولوژی Aditya Kholsa ماساچوست به همراهی چندین سازمان دیگر به بررسی آنچه باعث محبوبیت یک عکس می‌شود پرداختند. در این تحقیق که با عنوان What Makes an Image Popular منتشر شده، از 2.3 میلیون عکس موجود بر روی فلیت-ر نمونه‌گیری شد. نتیجه تحقیق نشان از اهمیت رنگ‌ها در محبوبیت تصاویر دارد. همان‌طور که مشاهده می‌کنید تصاویری که از رنگ‌هایی تیره‌تر بهره می‌برند در مقایسه با تصاویر مزین به رنگ روشن، تنها نیمی از محبوبیت آن‌ها را دارند. بنابراین تا حد ممکن میزان روشنایی عکس‌های خود را افزایش دهید(اینستاگرام به ابزاری پیش فرض جهت نیل به این هدف تجهیز شده اما در استفاده از آن نباید زیاده‌روی کنید) و از رنگ‌های قرمز، زرد و آبی روشن استفاده کنید.

در تصاویر خود از رنگ های روشن تر استفاده کنید

در کنار این موارد، راهکارهای تجربی دیگری مانند به‌اشتراک‌گذاری مطالبی که افراد بتوانند با آن ارتباط برقرارکنند و مشترکاتی با خود در آن بیابند، انتشار مطالب در زمان مناسب، فالو کردن دیگران، کامل‌کردن شرح حال خود، طرح سوال در کپشن‌ها، انتشار پست به‌صورت دوره‌ای و البته نه به تعداد زیاد و استفاده از فیلت-رهای مختلف نیز تاثیراتی مثبت دارند.

***

  • عالی بود عالی
    پاسخ مدیر :
    باعث افتخاره پس
  • سلام
    این مقاله ها باید بروز باشه چون هر ساله هر شرکتی میزنه سیستمش تعغیر می ده لطفا در صورت اومدن ی چیز جدید قرارش بدین
    پاسخ مدیر :
    سلام
    بله هر ساله بیانیه ها و قوانین جدیدی وضع می کنند که ما همیشه بروز قرار خواهیم داد
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.