برنامه افقی کردن اینستاگرام در تبلت Imagine for Instagram 4.0.7

  • ۲۳۵۲

بعضی از کاربران سایت ما دارای تبلت های بخصوص با مارک های مختلف هستند و مطمنا از برنامه ی معروف اینستاگرام استفاده می کنند ولی مشکلی که این نمونه تبلت ها دارند عمودی نشان دادن برنامه ی اسنستاگرام می باشد که با نصب این برنامه این مشکل حل خواهد شد و می توانید برنامه ی اینستاگرام را به صورت افقی داشته باشد.

دانلود نسخه ی جدید این کلاینت در این صفحه دانلود کنید.

کلاینت اینستاگرام برای تبلت اندروید Imagine for Instagram

برنامه Imagine for Instagram 4.0.7 نام یک نسخه مخصوص طرای شده تحت پلتفرم نرم افزار اینستاگرام با طراحی متریال می باشد که می تواند از آن در حالت های افقی و همچنین در تبلت ها نیز به سادگی نسخه اصلی اینستاگرام از آن استفاده نمود . در میان کاربران به جست و جو پرداخته و آن ها را دنبال کنید . پست های اینستاگرام کاربران را چک کرده و عکس های مورد علاقه را لایک کنید . همچنین شما می توانید لیست پیروان خود را نیز مشاهده فرمایید . در صورت تمایل قادر خواهید بود تا با چند حساب کاربری به صورت همزمان وارد برنامه شده و همه آن ها را چک کنید . شایان توجه است که رابط کاربری این نسخه از اینستاگرام فوق العاده زیبا می باشد .

امکانات نسخه پرمیوم برنامه Imagine for Instagram اندروید :
✤ سوئیچ بین چندین حساب
✤ اشتراک گذاری پست ها
✤ مشاهده پست های نزدیک و محبوب
✤ جستجو برای برچسب ها و کاربران
✤ مشاهده لیستی از followers و following
✤ و …

محیط برنامه

برنامه افقی کردن اینستاگرام در تبلت Imagine for Instagram 4.0.7برنامه افقی کردن اینستاگرام در تبلت Imagine for Instagram 4.0.7برنامه افقی کردن اینستاگرام در تبلت Imagine for Instagram 4.0.7

دریافت برنامه با لینک مستقیم
حجم: 6.37 مگابایت
توضیحات: برنامه افقی کردن اینستاگرام در تبلت Imagine for Instagram 4.0.7 برای اندروید

***

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.