برای استفاده از اینستاگرام باید این قوانین را توافق کنید

  • ۲۴۶۳

اینستاگرام برای خود قوانین خاصی داشته و دارد و به تازگی قوانین خود را در وبلاگ رسمی آپدیت کرده است که اگر شما نمی خواهید محدود شوید باید قوانین این شرکت را انجام دهید. به ادامه ی مطلب بروید

شرایط و توافق نامه همگانی :

1-این توافق نامه بین ما و مشتریان مورد توافق قرار گرفته است و اگر مشتری این شرایط و شرایط دیگر حاکم بر سایت را قبول ندارد بنابراین حق استفاده از خدمات ما را ندارد

شما به عنوان مشتری شرایط ذکر شده را کاملا قبول دارید .

2-هیچ گونه تضمین از طرف ما جهت ارتباط دنبال کنندگان ( Follower )  با شما داده می شود و امکان این تماس وجود نخواهد داشت .

3-داشتن سن قانونی برای استفاده از خدمات سایت ما اجباری می باشد و اگر شما زیر سن قانونی هستید حق استفاده از سایت ما را نخواهید داشت .

 4-هرگونه کپی برداری از خدمات و برنامه ما پیگرد قانونی خواهد داشت و حق کپی بطور کامل برای ما محفوظ می باشد بنابر این حق هرگونه کپی برداری از همه موارد سایت ما غیر قانونی می باشد .

 5-ما فقط خدمات را ارایه می دهیم و هیچ مسولیتی متوجه ما نخواهد بود اگر شما به نتیجه دلخواه خود نرسید یا اگر به واسطه استفاده از خدمات ضرر شما متوجه شود.

6- شما به عنوان مشتری تعهد می دهید که از خدمات ارایه شده توسط اینستا سرویس در هیچ مورد غیر قانونی استفاده ننمایید .

7- شما تعهد می دهید که از خدمات ما جهت آزار و اذیت دیگران یا هرگونه عملی که خسارتی به کس دیگر وارد کند استفاده نکنید .

8-اگر تجهیزاتی در موارد قرار داد و توافق نامه عمدی اضافه شد به اطلاع خواهد رسید .

 9-چنانچه سرویس کاربر در صورت بی توجه و یا قبول نکردن قوانین ارسال نشد کاربر بایستی با پشتیبانی ارتباط برقرار کرده و با پرداخت خسارت سرویس خود را دریافت کند.

 10-باقی ماندن فالور های ارسالی از طرف اینستا سرویس به هیچ وجه تضمین نمی شود  و اگر کاربر با کم شدن تعداد فالاور ها مواجه شد , برای بررسی امکان بازگرداندن فالاور ها بایستی با پشتیبانی وبسایت ارتباط برقرار کند

11-شما به عنوان مشتری همه موارد فوق را قبول دارید و همه موارد را با دقت مطالعه کرده اید . اگر موردی را قبول ندارید حق استفاده از خدمات ما را نخواهید داشت .

***

  • گروه نرم افزاری رباتیک
    سلام خسته نباشید خیلی خوشحال میشیم به وبلاگ ما سر بزنید و با شما تبادل لینک داشته باشیم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.