دانلود برنامه لاین LINE برای کامپیوتر و ویندوز قدیمی

  • ۲۸۲۲

لاین LINE یک ابزار ارتباطی قدرتمند است که به شما امکان ارسال پیام های فوری به شماره تلفن در لیست مخاطبین تلفن خود می دهد ، به راحتی روی کامپیوتر خود اجرا کنید. لاین مانند یک واتساپ یا تلگرام است که شما می توانید از کامپیوتر و سیستم عامل ویندوز فون یا مک خود استفاده کنید.

Line is a powerful communication tool that lets you send instant messages to phone numbers on your telephone’s contacts list, from the comfort of your own desktop. It’s basically like a Whatsapp that you can also use from your Windows or Mac computer.

برای اینکه قادر به استفاده از نرم افزار باشید ، اولین چیزی که شما باید انجام دهید این است که یک حساب کاربری با دانلود نسخه iOS یا آندروید (موجود در اینستاگرام ها) ایجاد کنید و در این سرویس ثبت نام کنید؛ این برنامه کاملا رایگان است و می تواند در هر ثانیه از آن استفاده کنید.
To be able to use the application, the first thing you have to do is create an account by downloading the iOS or Android version (available on Uptodown) and registering for the service; this is completely free and can be completed in a matter of seconds.

دانلود برنامه لاین LINE برای کامپیوتر و ویندوز


هنگامی که این فرایند را تکمیل کرده اید همه شما باید انجام دهید این است که نصب نسخه دسکتاپ، ارتباط حساب های خود را و شروع به چت با دوستان خود را، که قادر خواهید بود برای پاسخ به از نسخه های دسکتاپ خود را از خط، و یا از تلفن همراه خود. همه آنها را مجبور به انجام است یک حساب کاربری ثبت نام کنید.
یکی از ویژگی های است که مردم واقعا دوست دارم در مورد خط مجموعه بزرگ خود را از برچسب ها و آیکون های افراد اجازه برقراری ارتباط سریع تر با استفاده از تصاویر، در یک 'بصری راه سرگرم کننده و است.

Once you've completed this process all you have to do is install the desktop version, associate your accounts and begin chatting with your friends, who'll be able to answer from their own desktop versions of Line, or from their mobile phones. All they'll have to do is also register an account.

دانلود برنامه لاین LINE برای کامپیوتر و ویندوز
خط یکی از ابزارهای ارتباطی جالب ترین در حال حاضر یافت می شود، به عنوان آن اجازه می دهد تا کاربران آن را به برقراری ارتباط از هر دو تلفن همراه خود و کامپیوتر خود.

::. دانلود برنامه لاین برای آی او اس و آیپد .::

::. دانلود برنامه لاین برای ویندوز فون .::

::. دانلود برنامه لاین برای سیمبین و جاوا .::

::. دانلود برنامه ی لاین برای اندروید .::

محیط برنامه

دانلود برنامه لاین LINE برای کامپیوتر و ویندوزدانلود برنامه لاین LINE برای کامپیوتر و ویندوزدانلود برنامه لاین LINE برای کامپیوتر و ویندوز

دریافت برنامه با لینک مستقیم
حجم: 33.4 مگابایت
توضیحات: دانلود برنامه لاین LINE برای سیستم عامل ویندوز و کامپیوتر

***

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.