آموزش تصویری شات اوت کردن Shout out در اینستاگرام

  • ۳۰۷۴۰

اگر تو اینستاگرام زیاد چرخیده باشید حتما با واژه « شات اوت Shoutout » مواجه شدید . اگر نمی دونید شات اوت در اینستاگرام چیه و به چه دردی میخوره حتما این پست و آموزش را بخونید و از دانستنی ها و مزایای شات اوت باخبر شوید

شات اوت Shout out در اینستاگرام چیست ؟

در زبان انگلیسی واژه Shout-out ( تلفظ کنید شَوت اَوت ) یعنی « تشکر یا قدر دانی » . این واژه بیشتر در رسانه ها استفاده میشود . در حد تیتر عرض کنم خدمت تون که تلفظ « شات » کاملا اشتباهه چون واژه Shot یعنی عکس ، یه قطعه کوتاه از فیلم و یا شلیک کردن و معنیش هیچ ربطی به واژه Shoutout ندارد ! اما چون متاسفانه تلفظ غلط این واژه جا افتاده ما هم در این پست نوشتیم شات . بنابراین به بزرگی خود ببخشید .احتمالا نمونه شات اوت رو در اینستاگرام زیاد دیده باشین ؛ شات اوت در اینستاگرام یعنی از صفحه اینستاگرام یه کاربر دیگه ( مثلا دوست خود ) یه اسکرین شات تهیه کنید و در صفحه اینستاگرام خودتون منتشر کنید .

مزایای شات اوت در اینستاگرام

شات اوت در واقع یک متد برای تبلیغات در ایسنتاگرام هست که این روزا خیلی مد شده و یه عده ای هم دارن پول خوبی از این بیزنس در میارن . اگر صفحه ای در اینستاگرام دارید و افراد زیادی شما رو دنبال می کنن شما هم می تونید از این روش کسب درآمد کنید .

آموزش تصویری شات اوت در اینستاگرام

Instagram shot video tutorials August

به طور کلی برای انتشار یک شات اوت در اینستاگرام باید اول از پروفایل کاربر مورد نظر تون یه اسکرین شات بگیرید ( عکس بگیرید ) و بعد اون عکس رو در صفحه انستاگرام تون منتشر کنید . من آموزش انتشار شات اوت در اینستاگرام رو براتون مرحله به مرحله هم توضیح میدم که دیگه مشکلی نداشته باشید .

■ برنامه اینستاگرام رو باز کنید و به صفحه کسی که میخواید براش شات اوت کنید بروید .

■ حالا از صفحه فرد موردنظر تون یه اسکرین شات بگیرید . برای گرفتن اسکرین شات می تونید دکمه Home و دکمه Power رو همزمان فشار بدین ( هم اندروید و هم آیفون ) . البته در گوشی های اندرویدی مثه گلکسی اس 5 و یا گلکسی اس 6 می تونید با روش Palm Swipe یا Palm motion اسکرین شات بگیرید .

■ حالا برید به صفحه اینستاگرام خودتون و اسکرین شاتی رو که گرفتین آپلود کنید ( پست کنید ) .

■ مراحل کار تموم شد ! به همین راحتی

اینم چنتا نمونه از شات اوت های معروف از اینستاگرام شرکت های معروف دنیا .

آموزش تصویری شات اوت کردن Shout out در اینستاگرام

نمونه ای از شات اوت در اینستاگرام ( شرکت مکرو سافت )

آموزش تصویری شات اوت کردن Shout out در اینستاگرام

نمونه ای از شات اوت در اینستاگرام ( شرکت گوگل )

آموزش تصویری شات اوت کردن Shout out در اینستاگرام

نمونه ای از شات اوت در اینستاگرام ( شرکت اینتل )

***

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.