دانلود برنامه کمکی اینستاگرام Layout from Instagram اندروید

  • ۲۵۱۹

Layout from Instagram نام یکی از بهترین و جدیدترین برنامه های ویرایش عکس مخصوص شبکه اجتماعی اینستاگرام برای دستگاه های اندرویدی به شمار می رود. با نصب و استفاده این برنامه در گوشی خود می توانید عکس های خود را سفارشی تر کرده و آن ها را زیبا سازید.

Layout is an official Instagram app to create photo collages and compositions. As such, it lets you combine up to nine pictures that you have saved on your Android memory, choosing from a wide range of different templates.

Layout from Instagram: Collage 1.2.5 این برنامه توسط خود شرکت Instagram تولید و عرضه شده است . با نصب و استفاده این برنامه در گوشی خود می توانید چند تصویر را علامت زده و آنها را با هم ترکیب کرده و اصطلاحا تصاویر کلاژ بسازید و در نهایت آن ها را در شبکه اجتماعی اینستاگـرام با دوستان خود به اشتراگ بگذارید. در ابتدا یک عکس با دوربین خود بگیرید و سپس آن را ویرایش نموده و در نهایت آن را در اینستـاگرام قرار دهید. یک طرح بندی جدید برای خودتان راه بیاندازید. البته در نسخه جدید اینستاگرام منتشر کردیم این برنامه به عنوان یک بخش به داخل خود برنامه Instagram اضافه شده است ولی ابتدا باید Layout from Instagram: Collage را دانلود و نصب کنید تا این گزینه فعال شود.

Creating a collage is really simple: you have to choose the pictures you want to use, select your preferred layout (vertical lines, horizontal lines, a combination, etc.), and then you can start editing in detail. When editing, you can change the size of the pictures, apply a mirror effect, or replace them with any other photo.

#هشتگ دانلود برنامه کمکی اینستاگرام

ویژگی های اصلی:

طرح بندی بسیار زیبا و حذاب

بهترین برنامه برای ویرایش عکس

اشتراک گذاری عکس در اینستاگرام

محیط برنامه

دانلود برنامه کمکی اینستاگرام Layout from Instagramدانلود برنامه کمکی اینستاگرام Layout from Instagramدانلود برنامه کمکی اینستاگرام Layout from Instagramدانلود برنامه کمکی اینستاگرام Layout from Instagram

دریافت برنامه با لینک مستقیم
حجم: 3.09 مگابایت
توضیحات: دانلود برنامه Layout from Instagram اندروید نسخه ی 3-3-1

***

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.