دانلود برنامه ایمو مسنجر imo messenger اندروید قدیمی

  • ۳۰۳۲

imo messenger یک مسنجر قدرتمند اندرویدی می باشد که به شما در برقرار با کیفیت بالا کمک بسیاری می کند. شما به وسیله این مسنجر قدرتمند اندرویدی می توانید با بالاترین کیفیت و سرعت با دوستان خود صحبت کنید و یا ویدیو خود را ارسال نمایید.

لذت یک تماس صوتی و تصویری با دوستانتان را به imo free video calls and chat تجربه کنید!

imo messenger یک مسنجر قدرتمند اندرویدی می باشد که به شما در برقرار با کیفیت بالا کمک بسیاری می کند. شما به وسیله این مسنجر قدرتمند اندرویدی می توانید با بالاترین کیفیت و سرعت با دوستان خود صحبت کنید و یا ویدیو خود را ارسال نمایید.در حال حاضر می توان imo را رقیب اصلی مسنجر محبوب اسکایپ ( دانلود برنامه ی اسکایپ به زودی ) دانست که با کیفیت بسیار خوبی مشغول ارایه خدمات به کاربران خود می باشد.

در نهایت می توان گفت ایمو مسنجر به شما کمک می کند تا با دوستانتان چت صوتی , تصویری و نوشتاری داشته باشید و به راحتی با آنها ارتباط برقرار کنید از این رو اگر از برنامه هایی نظیر تلگرام , وایبر , واتس اپ و … خسته شده اید می توانید محیطی تازه را در برنامه قدرتمند imo تجربه کنید.

The application thus lets you send text messages, images and videos, as well as make voice calls, using WiFi or 3G. And all of this from just one platform interface in which you register all of your accounts.

ویژگی های برنامه imo messenger اندروید :

  • کیفیت بالای تماس های صوتی و تصویری
  • ارسال پیامک (پیام ها) با سرعتی بالا
  • قابلیت ارسال پیام های گروهی و چت گروهی
  • برقراری تماس های ویدئویی با کیفیت بالا با اینترنت سرعت کم حتی 3G, 4G
  • در اختیار قرار دادن صدها و هزاران استیکر فوق العاده برای استفاده
  • امکان اشتراک گذاری اسان عکس ها و ویدئوهای گالری
  • بهینه سازی برای گوشی ها و تبلت ها مختلف اندرویدی
  • جستجوی تاریخچه چت
  • پشتیبانی از چت فیسبوک ، گوگل تاک ، اسکایپ، MSN ، ICQ ، یاهو مسنجر

imo messenger is an instant messaging tool that lets you talk to any of your contacts on all of your instant messaging accounts including Facebook, Google Talk, Skype, MSN, ICQ, AIM, Yahoo! Messenger, Jabber, Hyves, VKontakte, even Steam chat.

محیط برنامه

دانلود برنامه ایمو مسنجر imo messenger اندرویددانلود برنامه ایمو مسنجر imo messenger اندرویددانلود برنامه ایمو مسنجر imo messenger اندرویددانلود برنامه ایمو مسنجر imo messenger اندرویددانلود برنامه ایمو مسنجر imo messenger اندروید

دریافت برنامه با لینک مستقیم

حجم: 6.68 مگابایت

توضیحات: دانلود برنامه ایمو مسنجر imo-messenger-9-8-0 اندروید

***

برای دانلود ایمو آیفون به این صفحه بروید.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.