آموزش تصویری حذف فالوور های اینستاگرام بصورت دسته جمعی

  • ۳۹۲۳

خیلی از کاربران مشکل آنفالو کردن زیادی را دارند چون طبق قانون اینستاگرام شما روزانه نباید از حد مجاز آنفالو کرد ولی ما قبلا برنامه ی به شما معرفی کرده بودیم که در اینجا می توانید ببینید . ولی در این پست آموزش کار با برنامه ی جدید را قرار داده ایم

در این پست با آموزش جدید شما میتوانید راحتر از روش قبل این کار را انجام دهید و فالوور های خود را در مدت زمان کم به صفر تبدیل کنید .

توجه کنید که برای انفالو کردن در اینستاگرام محدودیت وجود دارد و این محدودیتی هست که خود اینستاگرام ایجاد کرده است و در هر ساعت شما میتوانید حدود ۲۰۰ نفر را ان فالو کنید و همچنین برای فالو کردن هم این محدودیت وجود دارد . برای اینکه بتوانید فالورهای خود را در مسنجر اینستاگرام حذف کنید با ما همراه شوید .

برای انجام این کار ما برنامه کلینر را معرفی میکنیم که در حال حاظر یکی از بهترین نرم افزارهای موجود برای این کار می باشد در صورتی که برنامه را در اختیار ندارید میتوانید آخرین نسخه از آن را در این صفحه دانلود و سپس نصب کنید .

بعد از نصب برنامه را اجرا کنید و سپس نام کاربری و رمز خود را برای وارد شدن به حساب وارد کنید پس از ورود به برنامه وارد قسمت Following شوید و سپس از بالای صفحه گزینه OPTION را انتخاب کنید

آموزش تصویری حذف فالوور های اینستاگرام

در مرحله بعد گزینه Select all را انتخاب کنید تا تمام مخاطبین فالو شده توسط شما انتخاب شوند (حداکثر ۱۶۰ تا به خاطر محدودیتی که گفته شد) در صورتی که تمایل ندارید همه انفالو شوند از لیست انتخاب میتوانید آنها را خارج کنید)

آموزش تصویری حذف فالوور های اینستاگرام

در مرحله آخر شما باید از بالای صفحه گزینه UNFOLLOW را انتخاب کنید و منتظر باشید تا برنامه کار خود را انجام دهد .

پس از اتمام میتوانید مجدد این مرحله را تکرار کنید (توجه کنید که هر یک ساعت حدود دویست نفر را میتوانید انفالو کنید )

آموزش تصویری حذف فالوور های اینستاگرام

برنامه آنفالو کردن در اینستاگرام بدون بلاک و ریپورت شدن

***

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.