دانلود برنامه کمکی InstaMessage - Instagram Chat اینستاگرام

  • ۲۰۴۹

InstaMessage – Instagram Chat یکی از برنامه های مرتبط با این شبکه اجتماعی است، شما به راحتی می توانید با اکانت اینستاگرام خود وارد شده و با دوستان خود به گفت و گو بپردازید و به آن ها پیام متنی دهید.

InstaMessage-Instagram Chat is an instant messaging tool that allows you to privately communicate with your friends, acquaintances, and contacts from the photo social network, Instagram.

#هشتگ دانلود برنامه کمکی اینستاگرام

همچنین در این برنامه مشخصات عمومی دوستان اعم از نمایش عکس ها، نمایش کسانی که دنبال کرده اید یا افرادی که شما را دنبال کرده اند را نمایش می دهد. علاوه بر آن می توانید از دوستان خود دعوت کنید تا با هم چت کنید.

قابلیت های اپلیکیشن InstaMessage – Instagram Chat اندروید :
- چت با دوستان و یا کاربران اینستاگرامی
- امکان مرور پروفایل کاربران از طریق نرم افزار
- ورود به سیستم با نام کاربری و پسورد اینستاگرام
- مشاهده کاربران InstaMessage در نزدیکی خود و چت با ان ها
- امکان بلوک کردن کاربران دلخواه برای جلوگیری از چت
- محیط کاربری ساده به همراه ویزگی های عالی

The app doesn't require you to register since it directly uses your Instagram account in order to work. Once the app is installed, you can begin to speak privately with any other Instagram user, as long as they accept your conversation request.

جالب است بدانید که اپلیکیشن InstaMessage – Instagram Chat تا به این لحظه بیش از 50 میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده است و از محبوب ترین ها به شمار می رود! به دلیل درخواست مکرر کاربران مبنی بر قرار دادن اپلیکیشن اینستامسیج تصمیم گرفتیم جدیدترین و اخرین نسخه ی ان را به صورت رایگان و با لینک مستقیم در اختیار شما قرار دهیم .

توجه داشته باشید که : در نسخه ی پرمیوم برنامه InstaMessage امکانات بیشتری موجود است که در نسخه معمولی وجود ندارد . و در گوگل پلی نسخه ی ساده و معمولی قرار دارد که امکانات این نسخه ی که قرار داده ایم را ندارد.

تغییرات نسخه ی v2.4.3:

* اضافه شدن ویزگی های جدید

* بهبود عملکرد و رفع باگ ها
Thanks to this chat, users can have long conversations with other users, instead of just posting simple public comments like in the past. In addition, you can send text and voice messages.

محیط برنامه

دانلود برنامه کمکی InstaMessage - Instagram Chat اینستاگرامدانلود برنامه کمکی InstaMessage - Instagram Chat اینستاگرامدانلود برنامه کمکی InstaMessage - Instagram Chat اینستاگرامدانلود برنامه کمکی InstaMessage - Instagram Chat اینستاگرام

لینک به درخواست کارگروه مصادیق مجرمانه حذف گردید

  • خرید بک لینک
    سلام.من همیشه مطالبتون رو دنبال
    میکنم.وبسایت خیلی خوبی دارید.ممنون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.