هشتگ اینستاگرام

  • ۲۳۷۴

هشتگ (#) یکی از امکاناتی است که اولین بار توسط شبکه اجتماعی توئیتر در اختیار افراد فعال درون این شبکه اجتماعی قرار گرفت و بعدها این امکان آنقدر پرطرفدار شد که عاملان شبکه‌های اجتماعی فیس‌بوک، گوگل پلاس و همچنین اینستاگرام هم استفاده از هشتگ‌ها را به قابلیت‌هایشان افزودند.هر کلمه یا هر عبارت می‌تواند یک هشتگ را به خود اختصاص دهد و در حقیقت این نماد یک گروه‌بندی برای کلمات و عبارات ایجاد می‌کند و برای اینکه مطلب شما در آن گروه‌بندی‌ها قرار بگیرد کافی است که در مطلب‌تان از هشتگ و اسم گروه‌بندی مورد نظرتان استفاده کنید.

#هشتگ بازاریابی اینستاگرام

هشتگ اینستاگرام

اما سوال اینجاست که چگونه از هشتگ‌ها در مسیر تبلیغات آفلاین استفاده کنید؟

مقاله ی با عنوان ۶ اشتباه بزرگ در استفاده از هشتگ‌ها که به هیچ وجه نباید آنها را مرتکب شد توضیح خواهیم داد که باید مراقب گفتگو‌ها و تغییرات مرتبط با هشتگ انتخابی نیز باشید ، در اینجا نیز به موضوع ارتباط هشتگ با دنیای آنلاین و آفلاین می پردازیم.

دو راهکار برای بهره‌بری از هشتگ‌ها در تبلیغات آفلاین وجود دارد که هر دو را در ادامه عنوان می‌کنیم:

  1. شما می‌توانید هشتگ‌های خود را درون تبلیغات بیلبوردی، آگهی‌های بازرگانی، مجلات و حتی در تبلیغات اتوبوسی خود عنوان کنید تا افراد بتوانند از حضور شما در فضای آنلاین آگاه شوند.
  2.  شما می‌توانید در رویداد‌های خود جنگ‌های هشتگی به راه بیاندازید و به افرادی که از هشتگ شما استفاده کرده اند به قید قرعه جایزه اهدا کنید. مدتی است که در اینستاگرام مسابقات عکاسی ای باب شده که بر پایه استفاده از هشتگ‌ها راه اندازی شده اند و شرکت‌کنندگان برای شرکت دادن عکساشان در مسابقه هشتگ مختص به نام مسابقه را عنوان می‌کنند.

شما هم می‌توانید از دو راهکار بالا برای مطرح کردن هشتگ‌هایتان بهره ببرید و در حقیقت فضای آنلاین هشتگی خود را در فضای آفلاینتان مطرح سازید.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.