-
پنجشنبه, ۲۲ مهر ۱۳۹۵، ۱۰:۵۹ ق.ظ
-
۱۹۰۶
شما میدانید که بخش اعظمی از محتوای شبکههای اجتماعی کسبوکار شما را تصاویر تشکیل میدهند. این تصاویر میتوانند عکسهایی باشند که خود آنها را گرفته و ویرایش کرده اید. اما خیلی از کسبوکار ها میپرسند که چرا باید به صورت مداوم از رویدادهای پیرامون کسبوکارمان عکس بگیریم و این عکسها چه فایده ای برای ما خواهند داشت؟
#هشتگ بازاریابی اینستاگرام
از زمانی که شبکههای اجتماعی چون فیسبوک و اینستاگرام روی کار آمده اند، اهمیت ذخیره سازی عکسها بسیار افزایش یافت. زیرا شبکههای اجتماعی هایی چون اینستاگرام، بوجود آمده اند تا سبک های زندگی و رویداد ها را به ثبت برسانند. از این رو، کسبکار هایی که در اینستاگرام و فیسبوک فعال هستند، برای نشان دادن سبک زندگی خود، میتوانند لحظات خود را عکاسی کرده و آنها را به ثبت برسانند.
عکسها میتوانند بخشی از وبسایت شما را تشکیل دهند و حتی شما میتوانید برای صفحه “درباره ما” وبسایتتان، از عکسهایی که از قدیم تا به امروز به ثبت رسانده اید بهره ببرید تا مخاطبانتان کاملا در جریان تغییر و تحولات شرکت شما قرار بگیرند.
- عکسها میتواند به جای متنهای کسل کننده و زیاد با یک قاب منظور و مفهوم را منتقل کنند
- تصاویر امروز بیشتر از متنها دیده می شود
- به وسیله شبکههای اشتراک گذاری عکس مانند اینستاگرام به سادگی میتوانید فعالیت و نوع خدمات خود را تبلیغ کنید
- عکسها از ظرفیت بیشتری برای اشتراک گذاری مجدد نزد کاربران برخودار هستند
- تصاویر قادر هستند احساسات را راحتتر انتقال بدهند. احتمالا این مورد را بارها در عکس های خبری در مورد حوادث و رویدادها تجربه کرده اید.
منتظر مقاله های دیگر باشید