شبکه ی اجتماعی اینستاگرام به درد کسب و کار شما می خورد

  • ۱۸۱۰

یک باور بسیار نادرستی در میان کسب‌ و کارها جا افتاده که، چون اکثر کسب‌ و کارها در همه‌ی شبکه‌های اجتماعی حضور دارند، کسب‌وکار ما هم باید در همه آن‌ها فعال باشد. در صورتی که این عملکرد کاملا اشتباه است و باید برای فعالیت در رسانه‌های اجتماعی تصمیمات درست گرفته شود.

#هشتگ بازاریابی اینستاگرام

با اینکه اکثر کسب‌وکار ها در فیس‌بوک به فعالیت می‌پردازند، این احتمال وجود دارد که برای کسب‌وکار شما چندان مناسب نباشد. در درجه اول باید به پرسوناهای کسب‌وکارتان توجه کرده و با توجه به آن‌ها سراغ فعالیت در شبکه‌های اجتماعی بروید. برای انتخاب از میان این رسانه‌ها، بهتر است این موضوع را در نظر بگیرید که مخاطبان شما بیشتر در کدام رسانه‌های اجتماعی فعالیت دارند. یادتان باشد وقت طلاست و کسب‌وکار شما زمانی برای تلف کردن و اشتباه ندارد.

شبکه ی اجتماعی اینستاگرام به درد کسب و کار شما می خورد

نوع فعالیت شرکت شما برای انتخاب شبکه اجتماعی می‌تواند بسیار مهم باشد. اگر با تزیینات و نوع کالای جذاب سر و کار دارید ممکن است اینستاگرام حسابی به شما کمک کند. اگر یک کسب و کار B2B هستید بهترین مکان فعالیت شما در لینکدین و گروه های بیزینس فیسبوک است. همچنین ممکن است یک کسب و کار به خاطر نوع تعامل با مشتریانش در چند سوشال مدیا فعالیت کند. برای مثال فروشگاه‌های اینترنتی معمولا در چندین شبکه هستند تا به سوالات کاربران و همینطور درخواست های آنان رسیدگی کنند.

 

نکته : فراموش نکنید که اینستاگرام برای فروشگاه‌های آنلاین بهترین گزینه برای هر کسب‌وکاری به نظر می‌آید؛ زیرا کافیست که از اطراف رویدادهای کسب‌وکارتان عکس و ویدئو گرفته و آن‌ها را منتشر کنید.

نظرات: (۰) هيچ نظري هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.